Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door LadyH88, 27 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    3,5 week geleden heb ik een miskraam gehad. Met inwendige echo is bekeken of alles van binnen 'schoon' was.. Dat was het niet, volgens de gyn zat er nog restweefsel van 19mm. Waarschijnlijk wordt ik volgende week ongesteld, ze verwacht dat dan de rest wel eruit komt. Ik kan dan een behoorlijk hevige menstruatie verwachten, aldus de gyn. Als ik pech heb, moet ik dus alsnog een curretage. Iemand ervaring??

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Sorry geen ervaring met blijvend rest weefsel, maar ik wil je wel sterkte wensen in deze verdrietige tijd.

Hoe moeilijk het ook is, het is echt beter als je lijf het er zelf uitwerkt, hopelijk komt het goed mee los. Houd wel je temp in de gaten, zodra deze stijgt je gyn bellen. Daar heb ik dan wel weer ervaring mee, wilde mijn miskraam afwachten, maar ik werd er ziek van.

3. K00

K00 Niet meer actief

Ik was na mijn menstruatie volledig schoon. Zal vast goed komen!

LadyH88 vindt dit leuk.
  4. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik had ook wat restweefsel, 1 cm. Met de menstruatie daarna is het eruit gekomen. Die menstruatie was ook erg heftig, maar het was fijn dat de gynaecoloog dit al verteld had zodat ik me erop had ingesteld. Ik had uiteindelijk geen curretage nodig. Komt vast goed!

5. babywens93

babywens93 Niet meer actief

#5 babywens93, 28 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2018
    Ik helaas!
    Bij mij zat er na de cytotec nog restweefsel van 15mm. Er werd gelijk een spoedcurretage ingepland (ik ging op vakantie die week).
    De curretage viel enorm mee. Heb meer last gehad van de narcose en de nasleep hiervan.
    Ik hoop dat het bij jou bij je menstruatie loskomt en dat je niet alsnog voor een curretage moet.
    Ik duim!

LadyH88 vindt dit leuk.
  6. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Dankjewel, en dankje voor de tip!

7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.377
    1.852
    113
    Vrouw
    Ik had ook een restweefsel van zo'n 2 cm na de currettage ...dat kwam er na 3 weken zomaar ineens uit met niet eens zoveel bloed e.d. werd 4 weken daarna ongesteld. Hopelijk heb je het niet npdigv en komt het vanzelf

Deel Deze Pagina