Ok.. eventjes een heel verhaal hier.. Ik ben nu ongeveer een jaar samen met een nieuwe man.. alles gaat vrij goed.. ik had 1 dochter uit een vorige relatie ( mishandeling fysiek en mentaal) en hij 4 dochters uit een vorig huwelijk met veel leugens en geen inzet van de mama uit.. Nu was ik onverwachts 4-5 weken zwanger.. overduidelijke test .. bloedonderzoek ook positief.. een en al schrik want ik kon er echt niks aandoen.. hij geschrokken en reactie was neen.. dus ik gesmeekt en gehuild al wat je maar wilt.. na anderhalve week bloedverlies.. blijkt dat ik een miskraam heb gehad .. en nu blijkt dat hij nooit nee gezegd zou hebben.. maar gepland wil hij er niet aan beginnen.. nu heb ik zo snel als ik zeker wist dat het een miskraam was de pil weer genomen maar heb nog geen maandstonden gehad.. en krijg zo van die gemengde signalen van mijn lichaam dat ik weer prijs heb.. of het ligt aan mij.. of kan dit eigenlijk nu al weer ?..
Wat verdrietig van je miskraam. Je hormonen doen nog heel veel met je lijf. Als je echt twijfelt, kun je natuurlijk altijd testen doen, dan weet je meer.
Ja een 2 weken terug al gedaan maar deze was uiteraard negatief.. maar nu komen er meer en meer dingen bij.. en had al zitten zoeken.. blijkbaar wel meer gevallen die niet 1 keer een menstruatie krijgen na een miskraam en al weer zwanger zijn.. ergens hoop ik het en ergens vrees ik het..