30 maart positief getest. 8 april de vk gebeld ivm pijn een rechterkant en moest na het ziekenhuis hcg was 356 ong op de echo alleen een zwarte vlek te zien. 10 april terug geweest zelfde verhaal hcg was nu 596 en echo was het zelfde. Vandaag moest ik terug komen hcg was 1169 maar op de echo was helemaal niks meer te zien. De zwarte vlek was weg. Heeft men eierstok nagekeken en zaten 2 follieken in. Hij gaf aan wordt een miskraam en moet deze week afwachten wat lichaam gaat doen. En als er niks gebeurt dinsdag terug na het ziekenhuis voor hcg en als die gestegen is weer echo. Gaat en is dit echt fout of is er nog een heel klein beetje hoop.
Het ziet er niet positief uit, maar mij verbaast niks meer... hoe ver zou je zijn geweest? 5 wk? Want dan is er nog weinig te zien met echo en kan het dus nog te vroeg zijn (die zwarte vlek kan dan gemist zijn). Als t toch goed zit kun je over een week meer zien. Heb je zwamgerschapsklachten?
Ene x cyclus van 24 dan weer 28. Berekend op 24 zou ik 6 weken ong zwanger zijn. Gebaseerd op 28 dan dus 5 weken. Na het stoppen met de prikpil vorig jaar mei rare cyclus ene x 5 dagen ongi andere maand 9 dagen ect. Weet even niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Hcg was volgens hem voldoende gestegen voor een zwangerschap al hadden ze liever iets meer gezien. Maar de aanmaak wisselt per persoon zegt die ene bij 48 uur andere pas bij 72 uur verdubbeling.
Je hcg waarden stijgen echt niet goed. Een verdubbeling minstens verwacht je binnen 48-72 uur. Jouw hcg is in 6 dagen tijd niet eens verdubbeld... Dat icm een echo waar niks op te zien is zou ik uitgaan van een mk. Maar met 6 weken verwacht je wel iets te zien. Ik zou dus wel op tekenen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap letten. Sterkte deze onzekere weken zijn vreselijk
Afgelopen donderdag begonnen met booedverlies, vrijdag veel slijmerig bloedverlies en zondag echt een taai iets. Vandaag terug ziekenhuis hcg was met 50 gedaald dus een echo en waar vorige week niks te zien was zat nu wel iets. Met iets erin. Ze snapte zelf ook niks van maar een goede zwangerschap was het niet en wat ik zondag verloren was was in haar ogen te groot voor het vruchtje. Maar goed was het in ieder geval niet en moet volgende week terug komen voor hcg ect. Maar hoe kan de gyn vorige week al zeggen dit gaat mis en er totaal niks te zien was. En nu wel iets te zien is. Verder geen pijn al was de echo erg gevoelig aan baarmoeder mond Eierstokken waren nu netjes en mooi waar vorige week dus wel weer wat te zien was.