Onzeker na bruinverlies...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miniukkepuk, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Ik lurk hier al een tijdje rond en heb eigenlijk nog niets gepost dus bij deze.
    Op dit moment ben ik 10 weken zwanger. De eerste echo hebben we al heel vroeg gehad met 5 weken omdat we niet wisten hoe lang ik zwanger was. Op de eerste echo was nog niets te zien, twee weken later opnieuw voor de echo en daar waren maar liefst twee vruchtzakjes te zien, één ervan was echter leeg, een zogenaamde vanishing twin. In het andere vurchtzakje zat wel een vruchtje waarvan het hartje klopte.

Gisteren zijn we opnieuw voor de echo en daar was een druk bewegend babytje te zien. Het andere vruchtzakje was nog steeds leeg.

Nu heb ik alleen sinds gister avond last van bruinverlies en maak me toch zorgen. Ik vermoed zelf dat het lege vruchtzakje afgestoten is, maar erg gerust ben ik niet... Herkent iemand dit misschien?

Over twee weken hebben we de nekplooimeting en zullen we het wel zeker weten, maar toch... erg frustrerend allemaal.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Was het een inwendige echo?
    Dat kan ook het bruinverlies veroorzaken.

3. Nee, alle echo's zijn via de buikwand gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je je heel erg onzeker voel kan je altijd je vk of gyn bellen met de vraag hoor. Ik weet niet of dat het lege vruchtzakje kan zijn. Mij lijkt het ook logisch maar ik zelf weet niet of het kan.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    helaas kan ik je daar een antwoord op geven maar ik zou toch de veroskundige even bellen of een ha dan weet je tenminste waar je rekening mee moet houden.

heel veel sterkte liefs miriam

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou ook gewoon even bellen. Misschien kun je al eerder terecht. Nog 2 weken in onzekerheid zitten is ook niet te doen!
    Heel veel sterkte!

7. Bedankt voor jullie reacties.
    Inmiddels heb ik gelukkig nergens meer last van en ben enigsinds gerust gesteld. We wachten de volgende echo af en dan zien we verder. Ik ga er vanuit dat alles in orde is :)

Deel Deze Pagina