Een maand geleden ben ik dit verloren. De dag er voor licht bloed verlies gehad, en die dag had ik een tampon in gedaan voor de zekerheid een kleine 2 uurtje voor ik dit verloor had ik verschrikkelijk kramp en daarna voelde ik me niet zo heel fijn. Toen ik op de fiets stapte is dit langs mijn tampon gegleden in mijn onderbroek. Ik heb nog nooit een miskraam gehad en vraag mij dan ook af wat dit is.
Lijkt mij een stolsel en ja die kan iedereen verliezen tijdens je menstruatie is niet heel uitzonderlijk.
Dit lijkt in de verste verte niet op mijn miskraam. Dus nee denk niet dat dit een miskraam is geweest
Ik denk ook dat het een bloed/baarmoederslijm stolsel is. Kan me voorstellen dat je ervan schrikt als je dat ineens verliest. Maar doordat je geen andere kenmerken hebt van een miskraam denk ik niet dat dit zo is. Zelfs bij mijn vroegste miskramen had ik wat meer krampen dan normaal en meerdere stolsels al heeft niet iedereen dat natuurlijk. Maar als er verder geen bijzonderheden zijn geweest zou ik er niet vanuit gaan.