Miskraam.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Oemwaabb, 31 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oemwaabb

Oemwaabb Lid

15 jan 2019
    20
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames

Ik heb een vraagje

Nu weer een miskraam met ongeveer 5 weken en 5 dagen

Heb de vorige meestal in een soort van roes aan me voorbij laten gaan maar nu wil ik het beter monitoren

Bij de vorige miskramen duurde het meestal een week of twee het bloed verlies

Heb daarna geen ovulatie testen of iets gebruikt

Mijn cyclus is normaal gesproken 27 dagen maar t schippert soms met een dag of twee dat het eerder komt

Hoelang zal t ongeveer duren dit keer voor mijn menstruatie weer op gang komt?

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.287
    8.732
    113
    Vrouw
    Dat is nu helaas nog niet te zeggen... Licht eraan hoe snel het hcg uit je lichaam is etc. Lichaam en cyclus kan van slag zijn erna. Sterkte ❤

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ligt er idd aan hoe snel je lichaam deze keer herstelt.

Bij 10+2 heb ik na 2 leegloopdagen al met al 7 dagen gevloeid en waren mijn testen weer negatief. 14 dagen na de laatste vloeidag had ik mijn eisprong en netjes 11 dagen na mijn ei werd ik weer ongesteld.

Mijn cyclus na mijn miskraam was dus een weekje langer dan normaal, maar daarna waren alle cyclussen weer normaal.

Moet wel gezegd dat ik tijdens miskramen, kraambed en menstruaties altijd frambozenbladcapsules neem. Ik denk dat dat zeker bijdraagt aan een snel herstel.

4. Oemwaabb

Oemwaabb Lid

15 jan 2019
    20
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties en de tips

Dus eigenlijk is het wel zaak dat ik over een tijdje test om te kijken of hij niet meer positief aanslaat

Dat valt best mee zeven dagen gevloeid,zou fijn zijn als het vloeien bij mij dit keer ook iets van zeven dagen zou zijn

Maar het is echt even afwachten idd wat mijn lichaam gaat doen

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Oemwaabb mijn VK zei idd dat ik moest testen met hcg testen om te kijken of deze goed af liepen. Zou dat niet zo zijn, dan kon dat duiden op aanwezigheid van restweefsel.

6. Oemwaabb

Oemwaabb Lid

15 jan 2019
    20
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel dubbeltje voor je reactie

7. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ik ben ook een beetje zoekende na een vroege miskraam. Het bloeden is gestopt na een aantal dagen hevig bloeden en erna wat restbloed (oud, donker) verloren. Nu is dit wel echt weg maar ik check mijn cervixslijm om een inschatting te maken van mijn cyclus en vruchtbare dagen en mijn baarmoedermond blijft maar zo hoog staan en week/zacht aanvoelen. Is dit nog restverschijnsel van de vroege miskraam of zou het ergens anders op kunnen duiden? HCG was al uit mijn bloed voor het bloeden begon, dus kan me niet voorstellen dat het daar nog aan ligt.

En zijn er hier dames die snel weer vruchtbaar bleken te zijn (en misschien snel zwanger?)

Deel Deze Pagina