Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door LiBoSo, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiBoSo

    LiBoSo Lid

    25 jul 2021
    46
    6
    8
    Vrouw
    Wie weet hoe een miskraam gaat? Ik moest gisteravond naar de wc en misschien niet zo smakelijk maar er plopte iets uit mijn vagina. Het was ongeveer 3cm bij 6cm en het leek wel een grote bloedprop. Ik wist niet dat ik zwanger was maar na dit gezien en gevoeld te hebben ben ik bang dat het een miskraam is geweest. Ik heb het niet uit het toilet durven halen omdat ik flink geschrokken was. Wie weet wat dit kan zijn?
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Toen ik niet wist dat ik zwanger was en een miskraam kreeg had ik enorm veel bloedverlies. Het liep me bij de benen langs en enorme buikkrampen. Binnen een uur tampon verzadigd en lekte ik door. Echt abnormaal voor mij omdat ik normaal juiste lichte menstruaties heb. Op een gegeven moment toen ik de tampon verwisselde hing er iets aan van ongeveer 2 a 3 cm in het rond. Dit bleek een vruchtzakje te zijn. Achteraf bleek ik 8 weken zwanger en volgens de vk op beschrijving van grootte vruchtje gestopt rond 6 weken zwangerschap. Na het verliezen van het vruchtzakje was het bloedverlies bijna direct zo goed als over. Alsof ik in de laatste dagen van een ongi zat.
     

Deel Deze Pagina