Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marlin87, 29 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlin87

    Marlin87 Nieuw lid

    6 feb 2024
    2
    0
    1
    15 maart het verdrietige nieuws gehad dat ik een miskraam heb gehad was 6.5 weken zwanger nu had ik zondag lichte krampen dacht doe een ovulatietest deze was positief en maandag ook sinds woensdag ovulatiedag heel de tijd steekjes recht in de onderbuik zou dit zo snel kunnen na een miskraam,heb altijd een cyclus van 26 dagen,wat denken jullie.
     
  2. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    Is t bloeden van de miskraam al gestopt? En heb je een controle echo gehad? De ovulatie testen kunnen positief uitslaan als het vruchtje nog in je lijf zit.
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Ovulatietesten kunnen ook reageren op hcg. Heb je na de miskraam een negatieve zwangerschapstest gehad? Heb je al een controle echo gehad of alles weg is?
     
  4. Kamerplantje

    Kamerplantje Actief lid

    15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig van je miskraam :(. Om antwoord te geven op je vraag: ja, dit kan. Zelf een miskraam gehad met 6 weken en bij de controle-echo vlak erna zag ze alweer een follikel groeien.

    Edit: oh sorry, oud topic zie ik nu.
     
  5. Kriebeltje

    Kriebeltje Actief lid

    15 jun 2021
    213
    231
    43
    Vrouw
    Allereerst, wat erg van je miskraam en hopelijk ben je goed hersteld.
    Ik heb ook op 15 maart te horen gekregen dat het hartje gestopt was. Ik was toen 8+2 en de dag erna al vruchtje verloren.
    Een ovulatie zo snel kan zeker weer! Ik had ‘m 2 weken terug en inmiddels ook al weer positief getest dus ja, het kan zeker!
     
  6. Kriebeltje

    Kriebeltje Actief lid

    15 jun 2021
    213
    231
    43
    Vrouw
    Haha, ik ging zo mee met reageren, zie ook nu pas dat het een ouder topic is:roflmao:

    @Marlin87 hoe gaat het nu?
     

Deel Deze Pagina