miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door priscilla28, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    goedemiddag allemaal,ik heb de volgende vraag ik was dinsdag bij de gynaecoloog en ze konden geen hartje vinden ik ben nu 9 weken zwanger bij wie klinkt dit bekend?volg de dokter zag de echo er ook niet zo uit als normaal ik heb overigens nergens last van geen kramp geen bloedverlies helemaal niks voel me ook gewoon nog steeds zwanger wie herkent dit alvast bedankt groetjes priscilla

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is in elk geval niet goed, bij 9 wk geen hartje.
    Wat doen ze nu verder?

Je zou haast zeggen dat het buiten de baarmoeder zit....of zagen ze het vruchtje wel?

Het is me nog een beetje te onduidelijk om er iets zinnigs over te zeggen...

Elmo

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het klinkt niet goed meis. Hoe spijtig het mij ook is. Ik heb zoiets dergelijks meegemaakt. Ik voelde me ook heel erg zwanger maar het leefde niet meer. Het vervelende is dat het hcg er voor zorgt dat je je zo voelt. Ik begon een week nadat ik het wist te vloeien.

heel veel sterkte meis

4. Herckenrath

18 apr 2008
    17
    0
    0
    Hoi,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Echo met 9 weken maar dat zag er ook niet goed uit.
    Ik voelde me op en top zwanger geen kramp of bloeding.

Helaas is het vier dagen na de echo mis gegaan en heb ik een miskraam gekregen.

Waarschijnlijk moet je hier toch rekening meehouden.
    Heel veel sterkte!

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Helaas ook voor mij klinkt dit niet positief.
    Bij de 12-weken echo bleek ons kindje niet meer te leven (gestopt bij bijna 10 weken) Ik voelde me ook nog zwanger (door de HSG). Geen bloedverlies of krampen gehad. Kort daarna heb ik een curretage gehad.

Heel veel sterkte!

Franka

6. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    goedemorgen ik moet vandaag terug komen en ja ze zagen het vruchtje wel maar die echo was heel erg onduidelijk we gaan het vanmiddag wel horen allemaal.het is moeilijk allemaal je hoort zoveel verschillende dingen en de info in het ziekenhuis was ook ronduit slecht.heb me dan ook voorgenomen om naar een ander zh te gaan.nog steeds geen bloedverlies en geen krampen dat is toch raar?jullie horen vandaag of morgen van mij dikke knuffel pris

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als het niet goed is hoef je niet te bloeden hoor
    en krampen hoef je ook niet te hebben...
    Ik hoop voorje da het aan het apparatuur ligt en dat je vandaag gewoon een mooie echo krijgt

8. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    hallo allemaal ik heb de volgende vraag hoe krijg ik die banner weg ben vanmiddag weer naar de arts geweest en het is mis gegaan hartje klopt niet moet vrijdag na het vu om te bespreken hoe we nu verder gaan ben er echt heel erg stuk van al weet je natuurlijk dat het kan gebeuren.ik weet nog niet precies hoe en wat verder ben wel heel erg bang.knuffels pris

9. Herckenrath

18 apr 2008
    17
    0
    0
    Hallo Priscilla,

Wat een ontzettend vervelend nieuws hebben jullie vandaag gehad. Ik weet precies hoe je je voelt.
    Het is gewoon niet in woorden uit te drukken.
    Iedereen zegt het is maar goed dat het gebeurd wie weet wat er anders kan gebeuren maar verstand en gevoel zijn op dit moment twee aparte dingen.

Zet voor jezelf nu alles eerst even op een rijtje wat wil jij en wat zijn de mogelijkheden.

Bij mijnis het losgekomen rond 11 weken en ik ben daar best snel lichamelijk van hersteld.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Stefanie

10. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    hoi stefanie,bedankt voor je snelle reactie,ik heb er de hele week over nagdacht want ik wist vorgie week al dat de echo er niet goed uit zag vandaar dat ik ook weet wat ik wil en dat is zo snel mogelijk een curittage voor mijn gevoel kan ik het dan sneller en beter verwerken maar dat is uiteraard afwachten,vrijdag moeten we naar het vu voor controle en aan de hand daarvan gaan we verder.ben alleen wel heel benieuwd naar ervaringen van een miskraam gezien ik echt nergens last van heb liefs priscilla

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sterkte meis

de banner kan je weg halen bij je profiel en onderschrift moet je de link weg halen

12. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    dank je wel het is gelukt de banner is weg stom he dat dat soort dingen je dan meteen irriteren klinkt dat jou ook bekend??wij hadden het best aan veel mensen al verteld en nu moeten we gaan vertellen dat het niet goed gegaan is dat is ook best wel lastig ik vind het niet erg om over te praten maar mijn vriend vind het iets minder allemaal ik haal er veel steun uit hij is geen praten.hoe kan ik dit het beste tegen mijn zoontje van 4 vertellen hij weet dat er een baby in mijn buik zit maar nog niet dat het niet goed is iemand tips of ervaring??liefs en knuffels pris

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meis met dit grote verlies.
    Ik herken het ook hoor. Bij ons wisten het er ook best veel. Nu is het wel dat ik nu 3 miskramen gehad heb en onze keus ook is dat als ik zwnager word dat familie het wel te horen krijg en naaste dichtbijstaande vrienden. Mijn eerste mk was heel erg alleen omdat niemand het wist vandaar. Het vertellen is niet leuk maar ik hoop dat je net zoveel steun krijg als wat ik toen kreeg om me heen.

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja het klinkt idd bekent bij mij wisten dan alleen ouders en broer het maar ja erg vervelend
    toen het bij mij bbz was de 2de keer moest ik het wel vertellen aan schoonouders en de rest want lag in ziekehuis.

ja tegen je zoontje ja moeilijk mischien zeggen ja dat het baby'stje een engeltje is geworden en hoog in de wolken is en ons kan zien.
    ja zou het anders ook niet echt weten :oops:

wil je in ieder geval erg veel sterkte wensen.
    hoop dat je snel weer zwanger mag zijn met een goede afloop

15. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    ja dat hopen wij ook idd maar eerst maar weer door deze tijd heen en dan weer voor een volgende zwangerschap en wat betreft mijn zoontje mss kunnen we hem in kindertaal uitleggen wat er gebeurdt hij is best wel bijdehand dus heb goede hoop dat het goed komt met uitleggen ga dat wel snel doen voordat ik straks mss toch niet lekker ben en bloed ga verliezen ofzo je weet maar nooit dan ziet ie dat mama ergens pijn heeft of verdrietig is en dan is het nog moeilijker voor hem denk ik.bedankt voor de tip liefs en knuffels pris

16. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0
    Hoi Priscilla,

't is mij ook overkomen, nu bijna 'n jaar geleden. Bij de VK konden ze bij 10 weken ook geen hartje zien (ook geen krampen en bloedverlies). Dag later naar de gyn geweest in zh. Dankzij VK konden we heel snel terecht in zh, vanwege onze vakantieplannen. Ik heb cytotec gekregen. Dit zijn kleine tabletjes die je op moet laten lossen in je vagina om je baarmoedermond rijp te maken zodat het opgewekt wordt. Ik vond dit zelf ook best prettig, is allemaal goed verlopen en lichamelijk 100% meegevallen. Ik zag nogal op tegen curretage, maar als je anderen hoort die het hebben meegemaakt, valt dat ook best mee.
    Ik vond het achteraf heel fijn dat we met z'n tweetjes gewoon thuis waren, toen het vruchtje eraf kwam. Het was binnen een paar uur nadat ik die cytotec had ingebracht allemaal achter de rug.
    Wij hadden nog helemaal niemand op de hoogte gebracht van onze zwangerschap, maar hebben dit wel meteen aan familie, vrienden en op het werk verteld. We hebben hier veel steun aan gehad. Ook mensen waarvan je niet wist dat ze het ook meegemaakt hadden, vertelden het nu om duidelijk te maken dat ze wisten hoe je je moest voelen. Maar denk aan julliezelf, want iedereen moet dit op z'n eigen manier verwerken! Jullie zoontje geeft hierin misschien wel de afleiding die je nodig hebt... en hoe je hem dit duidelijk maakt... niet teveel twijfelen hierover, vooral doen waar jullie zelf een goed gevoel bij hebben.

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs,
    Trix

17. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    allereerst bedankt voor je reactie ik heb zometeen contact met mijn huisarts en dan ga ik even vragen over die tabletten mss is dat idd wel handig anders moet ik zeker wachten tot volg week.ik zag aan je banner dat je weer zwanger bent heel veel geluk met deze zwangerschap en ik hoop voor jullie dat je straks een mooi klein wondertje in je armen mag sluiten.liefs pris

18. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    goedemiddag allemaal,ik denk als ik zo voel dat het los gaat laten heb al de hele dag een nare pijn in mijn buik en rug maar wat ik nou zo vreemd vind ik heb ook spierpijn in mijn benen is dit bij iemand bekend?ik ben best wel bang wat komen gaat moet ik eerlijk zeggen.heb inmiddels wel aan mijn zoontje geprobeerd uit te leggen dat het babytje in mijn buik niet meer leeft en hij was er even verdrietig over maar dat is gelukkig alweer voorbij al weet je nooit wat er in zijn koppie omgaat natuurlijk.liefs en knuffels pris

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis.

Ik had bij mijn mk ook een zeurende irritante pijn. Heel veel last van mijn benen ook. Ik begon toen te vloeien en bij elke kramp kwam er meer bloed. Heel veel sterkte meis.

20. priscilla28

21 mrt 2008
    15
    0
    0
    alphahulp
    lelystad
    dank je wel, het is idd een irritante pijn die steeds erger word heb vandaag de pech dat ik alleen ben met die kleine dus die heb ik maar voor de tv gezet beetje jammer met dit mooie weer maar kan er ook ff niks aan veranderen vind het wel heel zielig voor hem.inmiddels heb ik het gevoel dat ik bijna niet meer kan lopen van de pijn tjonge zeg erg vervelend.liefs pris

Deel Deze Pagina