hoi ik had een vraag na 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik nu een miskraam gehad met bijna 6 weken. snap er niks meer van krijg geen duidelijkheid van het ziekenhuis vandaar dat ik graag wou weten of iemand anders dit ook meegemaakt heeft en tog een gezond kindje te wereld heeft gezet? alvast bedankt
gelukkig voor mij heb ik dit nog niet meegemaakt, maar meid de moed niet opgeven doe ik ook niet na twee miskramen en een vroeggeboorte we moeten hoop blijven houden en ooit komt voor ons ook de tijd en dan zijn we dolgelukkig echt heel veel sterkte nog met de verwerking liefs miriam
hoi ja ik weet het maar het blijft moeilijk iedereen is zwanger om me heen of net bevallen maar we zullen zien ga nu gewoon verder met me leven en maak er gewoon het beste van
hoi nee heb geen onderzoeken gehad geen currutage niks krijg alleen maar te horen dat alles goed is en dat soort dingen gebeuren en dat ik maar moet hopen dat de volgende keer beter gaat ze deden al moeilijk met de echo toen ik vertelde dat ik weer zwanger was na 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad te hebben als ik geen pijn had hoefde ik ook niet eerder te komen voor een echo snap er zelf niks meer van ben de hoop verloren in de medische wereld
goh ik was allang of naar een andere gyn of andere ziekehuis gegaan ze behandelen je er gewoon als stuk stront zo te lezen
Hoi Tunsia 1984 Ik heb vorig jaar een een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en 2 maand later een miskraam. Bij de miskraam is het altijd nu nog een raadsel of het een normale miskraam is geweest of toch weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (was een verdenking). De arts vond het bij mij eigenlijk geen verantwoording om normaal zwanger te worden. Omdat er geen verklaring voor was waarom het weer gebeurde. Maar goed nu zijn we een half jaar verder en willen we het vanaf juni weer voor gaan. Omdat ik er een goed gevoel bij heb dat het dit keer goed zou gaan (mits ik weer zwanger word). Ik vind ook dat je weinig informatie krijgt van gyn van hoe en wat. De kans schijnt groter te zijn als je het eenmaal hebt meegemaakt. Bij de 2e verdenking moest ik maar afwachten wat er ging gebeuren. Ik zei toen nog als het weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is moet het gewoon weg en wil ik niet nogmaals vreselijk pijn leiden. Maar goed hij vond het niet nodig om in te grijpen omdat ik nog nergens last van had. Na een week kreeg ik een bloeding en kreeg ik uiteindelijk een miskraam. Maar als het aan de gyn lag moest ik eerst maar pijn krijgen om dan in te grijpen. Eigenlijk is dat toch onmenselijk. Maar schijnbaar denkt de meeste gyns er zo over. Sterkte meid.
Dat is allemaal wel heel raar zeg. Ik heb ook een mk gehad en ben in februari gecurretteerd. Er werd gelijk een onderzoek op het lege vruchtzakje gedaan en het was me eerste mk. Alles was gelukkig goed het was fout gegaan bij de innesteling. Maar ik vind het maar raar hoor ik zou toch meer duidelijkheid eisen. Het is niet niks een mk en zeker niet meerdere. Veel sterkte ermee. En opkomen voor jezelf! Groetjes
Hoi meid, Heel veel strerkte weet precies hoe je je voelt, maar geef de moed niet op heb zelf 3 miskramen gehad de afgelopen 1,5 jaar en ben nu weer zwanger gelukkig. groetjes Prescilla
bedankt voor al jullie antwoorden heb ook een nieuwe afspraak gemaakt want wil idd duidelijkheid hebben al zei het ziekenhuis gelijk dat het niet egt nodig was maar heb gewoon aangedrongen ben benieuwt wat er uit komt bedankt voor jullie steun
hoi nou ze hebben gekeken maar kunnen niks vinden dus heb nog steeds geen duidelijkheid.heb zelf besloten om het maar een tijd rustig aan te doen en mischien op zoek naar een andere arts snap er niks meer van hoop dat verder met jullie alles goed gaat groetjes