hi dames. ik heb sinds gisteren avond donker bruine /licht rode afscheiding. zonder tot bijna geen krampen. er zat een klein beetje in me inleg kruisje en het is meerendeel bij het afvegen (het ziet er echt uit als oud bloed) Vanochtend bij het plassen lag er een soort klein heel draderig vliesje?(althans zo zag het eruit)in de wc . verders heb ik geen helder rood bloed. en is het meer bij het afvegen dat het op het wc apiertje zit. ik heb vanochtend ook getempratuurt en tempratuur was nog steeds 37.1 (me temp is toch hoog genoeg?) ik heb geen sex gehad, dus daar door kan het ook niet komen. moet ik nu bang zijn voor weer een mk? (heb er in het verleden 3 gehad waaronder 1 van een 3-ling, en onze zoon was ook 1 van een 2 ling, waarvan we er 1 tje ook vroeg in de zwangerscha verloren hebben). Ik heb gisteren wel de vk gebeld, maar die kon niks doen zeiden ze het is afwachten het was ook te vroeg voor een echo zeiden ze.
Hi Mama 2801, Ben bang dat de verloskundige gelijk heeft, het is afwachten... Ik heb het zelf 2x gehad 1x was een miskraam 1x ging het goed. Als de miskraam doorzet moet je echt meer bloed gaan verliezen (ongesteld worden) en krampen (hoeft niet heel erg) krijgen... Succes met wachten.. Jooze
dankje jooze het bloeden is nog steeds het zelfde als gisteren avond. dus zet gelukkig nog niet door. ik hoop op het beste. me andere 3 mks begonnen gelijk met helder rood bloed! en me temp is ook nog hoog, hopelijk is dat positief? en bij me andere 3 mks zakte die gelijk.
heb dinsdag en woensdag de 29ste en 30ste april ook bruinverlies gehad bij afvegen en toen is het gestopt sinds donderdag tot maandag morgen en sinds maandag morgen is het ook weer terug ik krijg morgen mijn echo inverband met eerdere MK en BBZ heb vanmorgen blloed geprikt 2de keer voor hcg 1ste keer was bij 4 weken en 2 dagen en dan vandaag weer probeer e niet te druk maken als ik goed nieuws heb zalik het melden dan hoef je ook nei zo bang te zijn. sterkte
hoi meid sterkte! je wordt er toch erg onzeker van hoor! Ik denk dat ik gewoon een innestelings bloeding heb . want het is zo weinig en er zitten geen stolsels bij. gelukkig
Dat kan sowieso NIET! Een innestelingsbloeding komt een paar dagen na de eisprong en niet 3 weken na de eisprong.
@ mijnimeel, het kan echt wel! Het wordt dan zo genoemd! een innestelingsbloeding is niet alleen een bloeding die plaatsvindt tijdens de daadwerkelijke innesteling, maar ook een kleine bloeding (meestal oud bloed) zonder andere oorzaak die plaatsvindt in de eerste weken van de zwangerschap
Hey, ik zal je proberen gerust te stellen. toen ik in december stopte met mijn pil en in januari mijn regels uitbleven had ik ook ziets van VREEMD! maar omdat ik 5 jaar de pil heb genomen dacht ik gewoon dat alles nog moest uitwerken en dat het normaal was dat ik mijn regels niet kreeg... een week of 3 later had ik toch bloedverlies. niet veel, ook vooral bij het afvegen. dit bloed was oudbloed en had een bruinige kleur. ik heb hier een 3tal dagen last van gehad... na weer 3 weken kreeg ik last van misselijkheid (vooral als ik iets rook) en heel moe enzo. dus een testje gedaan en was Positief! wij blij natuurlijk. nu ben ik 16 weken. toen ik het bloedverlies had was ik ook een week of 4 en op dit moment gaat alles goed. ik snap dat het voor mij makkelijk is om tegen jou te zeggen maak je niet druk... zeker als je al enkele mk hebt gehad is dit heel moeilijk. ik hoop dat jij (net als ik) gewoon oud bloed verliest en dat alles goed komt! als het over een paar dagen nog niet over is zou ik gewoon toch ff je verloskundige bellen en daar om raad vragen. suc6!
hoi lieverds dankje voor alle lieve berichtjes. ik heb gelukkig alleen een beetje oud bloed verloren (bruinig) en nu is al een tijdje me inleg kruisje schoon dus denk dat het bloeden op gehouden is , het was zo weinig ik me waarschijnlijk geen zorgen hoeft te maken. pffff wat valt er een last van me schouders af en ben ik heel blij dat het bloeden gestopt is en het geen helder rood bloed geweest is! Volgende week woensdag (dan ben ikk 6 weken) kan ik afspraak maken met de ha en krijg ik verwijs brief voor een vervroegde echo.
Hoi, Ik heb bij m'n dochtertje ook gewoon bloed verloren. Was toen ook erg bang dat het weer een miskraam ging worden. Maar ze bleef netjes zitten Het hoeft niks te betekenen.
Ik heb net ook de verloskundige gebeld..straks ontlsasting gehad en na t afvegen ook wat sliertjes oud bloed..de verloskundige zei dat het inderdaad een innestelingsbloeding kan zijn...jeetje...ik hoop echt dat mijn kleine mensje blijft zitten en dat alles goed is..morgen heb ik de eerste echo ivm eerdere mk......
probeer je niet al te druk te maken meid, ik ben tijdens mijn eerdere zwangerschappen tot 2x toe nog 2 maal "gewoon" ongesteld geweest, en had ik toen geweten dat ik zwanger zou zijn, had ik natuurlijk afgestorven van angst, maar ik kwam er dus beide keren pas laat achter en heb inmiddels 3 gezonde kids rondlopen... gewoon positief blijven meid, dit hebben zoveel vrouwen die nog maar net zwanger zijn al kan ik me je ongerustheid heel goed voorstellen, meer dan afwachten tot je 1e echo kun je niet doen, en dan kun je maar beter "gewoon' positief proberen te zijn dan in de stress te zitten, want dat is zoals je ongetwijfeld zult weten ook niet goed... gr.smoekie
@ smoekie: dankje voor je lieve berichtje. ik heb dit niet bij me dochter gehad(nu 6 jaar) bij me zoon wel maar dat was helder rood (hij is een van 2 ling) en er is toen ook 1 kindje af komen zetten. Nu was het van af gisteren avond donker bruin slijm. en het is vanmiddag op gehouden en het was gelukkig heel weinig meeren deels tijdens af vegen. ik probeer te gaan genieten en denk gewoon het een innestelings bloeding geweest is. want anders had het bloeden allang door gezet lijkt mij en was het ook veel heftiger geworden als het toch mis was. @dieselientje: ik snap je angst heel goed meid! maar wat ik vandaag veel gelezen heb: meschien komt het door het te hard ersen van je ontlasting? en is er waarschijnlijk niks aan de hand met je kindje. vreselijk he de eerste 12 weken....
vanochtend was temp nog steeds 37,1. Maar vanmiddag ineens zomaar uit het niets heel veel helder rood bloed verlies! 13 mei kan ik pas terecht voor echo tot die tijd is het afwachten. helaas [-o<
Lieverd, wat erg hè die onzekerheid.... pfff I know ik heb het helaas 2x moeten meemaken Maar alleen een echo kan uitsluiting geven: soms is er nauwelijks bloedverlies en is het toch een mk, soms heb je enorm veelbloedverlies, en blijkt uit de echo dat er nix aan de hand is... Ik leef met je mee...
Ik duim voor je hoor! Bij Lindsey en deze zwangerschap heb ik ook veel helder rood bloed verloren en is toch allemaal goed gegaan. Sterkte!
dankje wel voor jullie lieve berichtjes, maar ik ben echt bang dat het een mk is! ondanks me temp vanochtend nog steeds hoog was ben ik bang dat het toch echt fout is. er is teveel rood bloed. Maar nog geen stolsels te bekennen
He bah.. Kan je morgen niet nog een keer bellen of je een echo mag in het ziekenhuis bijv. Ik weet niet hoe het gaat bij een VK want liep zelf bij de gyn. Maar daar mocht ik altijd zo komen als ik vloeide.