Ik zit met het volgende. Ik ben weer heel pril zwanger en ik heb vanochtend de vk gebeld, omdat ik ivm drukte op de echoafdeling vroeg moest bellen. Nu heb ik 27 juni een echo staan en nog ergens eind juli. Twee dagen na de eerste echo zouden we twee weken op vakantie gaan. Alleen nu heb ik bedacht dat als de echo niet goed is, ik helemaal niet op vakantie kan ivm een curretage. Het is heel erg maar ik bereid me alweer voor dat het weer mis zou kunnen zijn Zou het een beetje overdreven zijn als ik mijn vakantie een weekje uitstel? Ik moet dat nu wel beslissen, omdat ik dan van alles op mijn werk moet regelen. Wat zouden jullie doen in mijn situatie? groetjes trees
Gewoon op vakantie gaan. Heb je een annuleringsverzekering? die dekt dit soort dingen. Ik snap heel goed dat je er rekening mee houd dat het mis kan gaan. Maar joh, wie weet is dit keer your lucky time! liefs mara
ik zou het idd ook een weekje uitstellen. desnoods 2 weekjes en ik ben net zoals jij hoor ik had dus ook de vakantie naar spanje afgezegt vanwege wat als het mis zou zijn ik heb dan al een mk en bbz gehad dus ik mocht de eerste tijd toch niet weg maar ik zou het du 1 a 2 week uitstellen en dat is helemaal gene domme gedachten . je kan wel genieten maar wat als het idd mis is en dan? dan voel je je nog beroerder dus meid doe lekker wat je hart in geeft als jij het uit wilt stellen gewoon doen
Laten we hopen dat het mijn lucky time is . Maar ik ga toch het zekere voor het onzekere nemen en een weekje uitstellen. We gaan gewoon kamperen, dus het gaat ons niet eens om het annuleren. Het is meer dat als de echo niet goed is we dan in onze vakantie niet weg kunnen. Mijn vriend heeft maar kort vakantie en kan nu nog aangeven dat hij het een weekje later opneemt. Weten we zeker, hoe de uitslag ook is, dat we er tussen uit kunnen. Voel ik me toch wat rustiger, tja ik ben een beetje onzekere muts Bedankt voor jullie antwoorden. Ik voel me meteen wat minder raar!
hoi trees inderdaad gewoon doen waar jij je goed bij voelt. als dat voor jou een weekje uitstellen is gewoon doen. succes met de echo en hopen op een lucky one deze keer gr xandra