Hallo, Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, hier was een vruchtzakje te zien, en af en toe een wit stipje erin. Ik mag volgende week weer terug komen voor een echo, en dan gaan ze kijken of er hartactiviteit is. Nu mijn vraag: Ik heb vandaag een testje gedaan om 14:00, deze was licht postitief, er verscheen wel een lijn, maar deze was veeel minder duidelijk dan 2 weken geleden, toen was de lijn nog donkerder dan de controlestreep. Ik heb niet veel gedronken gewoon normaal, een bakje thee en een glas water. Kan het nu zijn dat het mis gaat? Ik maak me vreselijk veel zorgen. Ik heb voor de rest geen pijn in de buik, en ook geen bruin of roodverlies. Wel waterige afscheiding, en gele en witte afscheiding, maar dat zou normaal zijn geloof ik.
Hoi Baby81, aan de kleur van een test kun je niet aflezen of het nog goed zit of niet. Dus maak je op basis daarvan geen zorgen. Dat je verder geen bloedverlies oid hebt is ook een goed teken. Het blijft idd spannend tot de vlg echo, want zekerheid krijg je gewoon niet die eerste weken, zeker niet als je een hele vroege echo hebt... Ik duim met je mee. Goetjes Brigitte