Hoi, Even snel een antwoord! Wij gaan zo weg... Uit de echo blijkt dat er 2 vruchtzakjes zijn maar geen foetale hartactie. Kan zijn dat ik minder lang zwanger ben maar kan ook al misgegaan zijn. Bmoeder zag er onrustig uit en net ben ik alweer wat bloed gaan verliezen. Volgens gyn kan het 2 kanten op maar echt positief ziet het er niet uit! Wel balen, maar wel duidelijkheid! Over 2 weken weer een echo en dan afwachten. Kan in de tussentijd vanzelf komen maar kan ook zijn dat er alsnog een curretage volgt. Blijft nog even spannend dus!
Lola2, jeetje meid wat kl*te! Een tijd terug zat ik nog op het ZI topic met je... Sterkte! Ik heb zelf 8 miskramen gehad, tussen week 4 en week 6 in. Ben nu bijna 6 weken zwanger en t lijkt nu goed te gaan maar de angst zit er heel goed in. Heb 30 juli een echo. Lieve meiden, veel sterkte!
Babs wat spannend.... Hoop dat het goed gaat! En bamjolan voor jou hoop ik ook echt dat het dit keer goed zal gaan! Succes allemaal, en positief blijven he!
@t.s hoop voor je dat het allemaal goed gaat. ikzelf ben nu bijna 5 weken zwanger en heb al bloedingen vanaf dinsdag. helder rood met stolsels en een licht menstruatie gevoel. vrijdag ben ik nog voor een echo geweest en zag alles er wel gewoon goed uit. een raadsel dus...woensdag moet ik weer. ik begrijp hoe vervelend en slopend die onzekerheid is net als velen met mij denk ik. zelf blijf ik gewoon hopen, zal voor je duimen.
@Shenoby, wat vervelend voor je zeg! Echt een enorme onzekerheid brengt dat met zich mee! Mag ik vragen wat je op jouw echo zag? De gyn denkt dat ik misschien iets minder lang zwanger ben omdat er wel 2 vruchtzakjes te zien waren maar nog geen hartjes. Hier gaat het wel. Sinds de echo van vrijdag verlies ik minibeetjes oud bruin met soms een klein stolseltje. Weet niet zo goed wat dat ik, misschien restant van de bloeding van vrijdag? Snachts verlies ik helemaal niets. Weet ook echt niet wat ik ervan moet/kan verwachten! Baal wel, heb het gevoel alsof mijn leven een beetje stil staat. Herkennen jullie dat?
Heej bab28 Ik hoop voor jou dat het alsnpg allemaal goed uitpakt! ik denk aan je! ik zelf heb nu woensdag een echo,, kijken of alles weg is ( kblijf het verschrikkelijk vinden om dat te zeggen bah) liefs majo
@Wannabemammie: Dat klinkt inderdaad erg vervelend. Voor ons geldt hetzelfde hoor...ben heel bang wat we volgende week op de echo te zien krijgen! Sterkte voor jou en hopelijk mogen jullie snel weer een wondertje verwachten!
hey babs bij mij was ook nog geen hartje te zien. zal het even plat uitleggen dan komt het het mooiste over denk ik. bij mij zag je 1 grote zwarte vlek met daarin 2 peiterpeuterige kleine witte stipjes. waarvan 1 dus het vruchtje (en hoe het andere heette ben ik vergeten was veel te blij dat er nog wat zat) mijn bloedingen zijn nu bijna over (klopt af) wanneer moet je trouwens weer voor de echo? misschien kun je dan zelf ook verschil zien. zo was bij ons de tweede keer al zat er maar 3 dagen tussen duidelijk te zien dat het gegroeid was. in ieder geval sterkte en nog gewoon even positief blijven!
Shenoby, ik mag de 31e "pas" weer. Wachten duurt lang! Vandaag is het bruinverlies alweer een stuk minder dan gisteren! Raar he, dat je niet op je lijf kunt bouwen/vertrouwen. Moet er erg aan wennen! Hopelijk houdt het voor jou ook snel op vwb de onzekerheid en kan het genieten gaan beginnen! Wanneer krijg jij weer echo?
Jij ook veel sterkte en succes! Ik hoop dat de echo volgende week goed nieuws voor jullie brengt! ik ga voor jullie duimen. Heel veel liefs majo
hmm, bloedingen zijn bij mij weer opnieuw begonnen. terwijl het vanmorgen zo goed leek. snap er niets meer van.
Wat spannend allemaal voor je! Ik hoop dat alles goed uitpakt,,, ik heb morgen ook een echo om te kijken of alles weg is,,,,, ( blijf het verschrikkelijk vinden om te zeggen ) Heb vandaag alweer een test gedaan,, kan nogsteeds niet geloven dat het mis is gegaan bij mij... pfff maar zoals de test weer zegt..... ik ben niet zwanger.... Ik zal aan je denken morgen,,,,,,,en voor je duimen! Liefs Mij
Oh nee Shenoby! Daar zaten we niet op te wachten! Wat balen zeg! Hopelijk zijn ze nog steeds onschuldig! Is het helder rood bloed? Bij mij blijft de onzekerheid ook nog steeds hoor. Verlies minibeetjes oud bruin (mn met afvegen). Snachts verlies ik helemaal niets. Snap er ook niets van! Houd me maar vast dat het oud bloed is van de bloeding van vorige week woensdag! Of dat het is omdat er 1 vruchtzakje aan het afsterven is...Tja, de hoop moet het nog een ruime week volhouden! Sterkte meid! @Wannabemammie: Sterkte vandaag! Hopelijk is de echo goed en mag je snel weer aan een nieuw wondertje gaan "werken".
bij mij is het contstant helder rood bloed. maar dat was het eingelijk direct al. maar ja we zullen zien morgen
goed nieuws van deze kant. ik zou vandaag 5 weken zwanger moeten zijn, maar het hartje klopte! en we zijn nu berekend op 6 weken en 3 dagen. het was in de 5 dagen echt enorm gegroeid!. het bloedverlies blijkt een behoorlijk stolsel te zijn bovenaan de vruchtzak. advies: nog steeds rustig aan doen en niet te veel inspannen. mijn bloedverlies kon nog wel een poosje duren.
Hallo dames,,,, Nou ik ben dus vandaag bij de Vk geweest voor een echo..... Eerst gewoon geprobeert via de buik... maar daarop was niet alles goed te zien dus werd het alsnog een inwendige echo.... Je kon duidelijk zien dat er een zwanegrschap is voortgezet,, gelukkig was ik er al helemaal op voorbereid,,, op dat erniets te zien was op de echo... maar toch komt de klap[ nu echt,,, Mijn baarmoeder heeft zichezelf wel helemaal goed schoongemaakt,,dus hoef gelukkig niet naar het ziekenhuis... Bij mijn volgende zwanegrschap mag ik met 6 weken al komen voor een echo om mij gerust te stellen.. Nu kan het ineens wel en 2 weken terug niet.. snap e rniets van maar goed,, ben al lang blij dat ze dat aan gavem.... Meiden ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe de komende week... denk aanm jullie en blijf het hier in de gaten houden Liefs |Marjolijn
marjolijn, wat vervelend voor je. ik hoop dat je snel weer een positieve test in je handen kan houden. en als je volgende keer vanaf 6 weken heen kunt is dan een stuk fijner