Nog steeds hcg in bloed...

Discussie in 'Miskraam' gestart door poema, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ha meiden, ik heb waarschijnlijk ergens half mei een miskraam gehad. Ik heb er, behalve, wat bloedverlies weinig last van gehad. Zie voor mijn hele verhaal een ander onderwerp ;)
    Maar we zijn inmiddels dik twee maanden verder en er zit dus nog steeds hcg in mijn bloed. Ik loop hiermee in het ziekenhuis en de gyn begint zich een beetje zorgen te maken dat het zo langzaam daalt. Het had allang 0 moeten zijn namelijk... Het is nu in een week gedaald van 64 naar 24 en dat is dus erg langzaam.
    Heeft iemand dit hier ook gehad en wat was er aan de hand? Ik begin het een beetje zat te worden eigenlijk... steeds maar bloed prikken en uitslagen.

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb 3 mei een MA gehad, en pas 28 juni zat ik onder de 3, ik heb er dus 8 weken over gedaan voordat het helemaal weg was...

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @mvl: heb je er ook last van gehad? ik ben nog steeds zo ontzettend moe...
    Moet nu donderdag weer bloed prikken, hopelijk daalt het dan voldoende. Anders zitten ze er aan te denken om toch te gaan kijken met een kijkoperatie oid. Acht weken is ook lang he? Dat is het nu bij mij ook al bijna... zucht.

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    eigenlijk geen last van gehad, de zwangerschapssymptomen waren gelukkig redelijk snel weg, alleen dat laatste beetje HCG lijkt eeuwen te duren..

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja, dat heb ik dus ook. Ik wordt er inmiddels een beetje moe van (letterlijk en figuurlijk...) wil ook gewoon dit hoofdstuk afsluiten... en verder.

Deel Deze Pagina