Wil hier toch graag mijn verhaal kwijt, hadden een goede echo bij 8 weken. Het hartje goed zien kloppen! De dag daarna kreeg ik last van oud bledverlies, volgens de verloskundige kon dit een innestellingsbloeding zijn. Dagen daarna werd het erger en kreeg ik krampen, mochten voor een eco komen omdat ik me zorgen maakte. En daar zagen we dat het hartje niet meer klopte..... Nu een paar dagen verder en intussen bij de gynaecoloog geweest en ben bijna helemaal schoon, gelukkig geen curettage. Hoop dat het bloeden niet te lang aanhoudt en we dit een plekje kunnen geven.
Hoi Baasje, Wat vervelend he! Ik heb zelf ook net een miskraam gehad. Bij 8 weken bij de VK geweest en zagen ze een leeg vruchtzakje. Een week later weer geweest om nog een keer te kijken zagen ze toch dat er een kindje in zat zonder hartactie. Ik had er voor gekozen om het op de natuurlijke manier weg te laten gaan. Maar ik kreeg afgelopen vrijdag op zaterdag nacht heel veel "buikpijn". En zaterdagmiddag kon ik het niet meer aan. Vk weer geweest en bleek dus dat ik heftige weeën had. En ben ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan. En heb een curettage gehad. Hoe gaat het nu met je? Knuffel!
Beste Baasje en Jatris Veel sterkte met het verwerken van jullie miskraam! Ik heb afgelopen zaterdag 23/8 jammergenoeg hetzelfde meegemaakt. Ik was nog niet zo ver als jullie, slechts 5 weken. Toch heb ik het er moeilijker mee dan ik aanvankelijk dacht... Het eerste moment was het wat wennen aan het idee dat we zwanger waren, het kwam nogal onverwachts. Ik was pas gestopt met de pil en we hadden nooit durven dromen dat het meteen (ben nog nooit zwanger geweest) al 'raak' zou zijn. Ik had echter enkele kwaaltjes (steken in mijn buik, misselijk,...) en onder het motto 'het zal allemaal wel ingebeeld zijn' een zwangerschapstest gedaan. Wonder boven wonder zagen we daar een heel licht streepje. Meteen naar de dokter geweest voor een bloedtest voor de zekerheid en ook hij bevestigde de zwangerschap. Wij door het dolle heen natuurlijk Het was nog maar pas ten volle tot ons doorgedrongen dat er een beebje in me groeide en dan ... spatte onze droom algauw weer uit elkaar . Het bloeden is nu na 4 dagen bijna gestopt. Ik had even op internet rondgesurfd, gezien ik er geen flauw idee van had waaraan ik me kon verwachten bij een miskraam . Daar las ik dat de bloeding 2 weken kan duren. Nu ben ik natuurlijk wat ongerust omdat het bij mij maar zo kort duurde. Was wel kort maar heel krachtig de eerste dagen, wat een pijn, het waren precies weeën!! Net gebeld naar de dokter met de vraag van: "Wat nu?!?" . Ik mag aan het eind van de week eens gaan voor een bloedtest om te kijken of alle waarden uit mijn bloed zijn en zodus de miskraam al dan niet volledig was... Met een klein hartje afwachten dus... Ik kan me inbeelden dat het VERSCHRIKKELIJK moet zijn voor jullie als je het hartje al horen kloppen hebt . Ik kreeg koude rillingen toen ik het las. Heel veel sterkte!