Wil ff mijn ei kwijt... Volgens mij heb ik vorige maand een miskraam gehad Zeker weten zullen we het nooit, maar mijn gevoel zegt van wel. Ik zou tussen de 4 en 5 weken zwanger zijn geweest. Ik had last van pijnlijke borsten en voelde ook steeds vanalles in mijn onderbuik. Op een donderdagochtend had ik het gevoel van een stijve onderrug(alsof er een kudde olifanten overheen gedenderd was) en kreeg ik opeens kramp en meteen bloedverlies. Het bloedverlies vond ik persoonlijk ook erger dan bij een normale ongesteldheid. Wat ook heel toevallig was, was dat ik bijna op de dag af een maand eerder ongesteld was geweest, terwijl ik ontzettend onregelmatig ben. Ik zit nu dus weer te wachten op ongesteldheid, heb wel wat vage "ik-moet-weer-een-keer-ongesteld-worden-klachten" maar ik voel me normaler dan vorige maand, toen had ik echt het gevoel dat ik zwanger kon zijn. Ik vind het wel heel erg jammer als het idd een miskraam zou zijn geweest, maar erg verdrietig ben ik niet, omdat ik het niet zeker weet. Ik baal wel van mijn onregelmatigheid, en als je dan vruchtbaar bent volgens de ovulatie-test, is het nog maar de vraag of je zwanger wordt...Bah, al die onzekerheid! Ik zie er tegenop om over een aantal maanden bij de huisarts of gynacoloog aan te kloppen...
Het zal inderdaad kunnen dat je een vroege miskraam heb gehad. Maar doordat je niet getest hebt zul je het nooit zeker weten. . Ik heb het zelf ook weleens gedacht, toen ik ook erg heftig ongesteld werd....