hallo dames na 12 maanden posi testen maar geen zwangerschap ben ik 5 dagen geleden begonnen met 3 x 2 bollen utro. mijn ei sprong was 6 dagen geleden. ik ben zo zenuwachtig want het gaat niet goed met innestellen, weinig progesteron, dun slijmvlies. ik voel vanalles maar word af en toe gek van mezelf.. kan de utro al gelijk zijn werking doen? zijn hier mensen die er ervaring mee hebben. ik begin de zelfde kwaaltjes te krijgen als ik had bij de vorige keren, zou het nu blijven zitten?
De utro moet even opbouwen (spiegel) maar met 6 dagen zit je makkelijk op het hoge niveau volgens mij.. dan werkt het ook meteen. Ik voelde vooral steekjes rond m'n bmm en in m'n bm.. ja en emo buien Het gebruik is natuurlijk geen garantie op een innesteling of een goede zwangerschap, maar wel meer kans! Hoop voor je dat het nu goed gaat.
ik was positief ingesteld maar lees nu op forums dat bij een dun bms ook progynova? word gegeven.. ik vraag me af of de utrogestan wel goed is dan? want word netjes elke weken ongi alleen heel weinig. de gyn wilde me in eerste instantie al chlomid geven terwijl ik netjes elke 4 weken een eiprong heb dus daar ben ik tegen in gegaan.