Hallo allemaal, In september 2009 hebben we besloten te stoppen met de pil. Op 5 december zouden we trouwen dus was een mooie tijd ervoor. Als ik voor december zwanger zou worden was dat ook geen erg het was welkom. 22 november 3 dagen nadat ik overtijd was had ik een positieve test. We waren zo blij. Een paar dagen erna begon ik licht bloed te verliezen en wat buikpijn te krijgen en ik dacht aan een blaasontstekking (had er al 6 gehad vanaf maart 09) en ben naar de dokter gegaan en inderdaad volgens de dokter een blaasontstekking. Ik was niet helemaal gerust want bij die andere blaasontekkingen verloor ik geen bloed en heb aan me huisarts gevraagd of ik niet doorverwezen kon worden. Dat had volgens haar geen zin omdat het nog heel pril was en er niet veel te zien zou zijn met een echo. Ik mocht bloed laten prikken. 30 november bloed laten prikken en 2 december weer. Ik heb de dokter gebeld voor de uitslag (dag voor me bruiloft) maar de waardes waren wat laag dus moest nog een keer prikken om te kijken hoe ze zouden stijgen. Zaterdag 5 december was me trouwdag en gullig was het bloeden gestopt. Die dag heb ik geprobeerd er niet aan te denken. Die dagen erna voelde ik me wel wat beter maar me waardes waren niet hoog genoeg dus mocht ik een echo laten maken om te kijken hoe ver ik dan was. Eindelijk 11 december mag ik voor een echo. M'n man werkt ploegen en had nachtdienst gehad dus ik ghad gezegt "ik ga deze keer wel alleen en de volgende keer ga je mee". Helaas er kwam geen volgende keer. Op de echo was niks te zien dus liet ze de gyn komen om te laten kijken. Met een inwendige echo was na lang zoeken te zien dat het eitje in m'n linker eileider zat. Wie had dit gedacht. Ik heb m''n man gebeld dat hij moest komen. Ik moest naar een ander ziekenhuis en mocht niet alleen gaan. Hij is gekomen en we zijn gelijk gegaan en ben die zelfde middag nog geopereerd. Me linker eileider is verwijderd. Drie dagen erna ben ik hevig gaan bloeden en gelijk naar de hp gegaan. Ik had een blaasonstekking en me menstuatie kwamm weer opgang. 4 weken later had ik er nog twee infecties bij. Ik moest vervroegd naar de gyn. Die vertelde mij dat ze niks raars hebben gevonden en me rechter eileider er goed uitzag. De kans dat ik weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou krijgen was groter dan normaal maar in de praktijk maakt het niks uit.Me rechter eileider zou het gewoon moeten overnemen. Hij zou me snel genoeg weer terug zien zij hij nog voor ik weg ging. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap sta je eerst onder controle bij gyn. 11 februari had ik weer ongesteld moeten worden. Ik heb gelijk getest en was positief. Heel blij uiteraard maar wel angstig. Heb gelijk het ziekenhuis gebeld voor een afspaak maandag 22 feb. mag ik voor een echo komen. Ik hoop dat het deze keer wel goed is. Ik voel me wel anders dan de vorige keer. Maar ik heb nog geen pijnlijke borsten en dat had ik de vorige keer wel?? Zegt dat iets. Bedankt voor het lezen van mijn verhaal
lieverd elke zwangerschap is anders en bij elke zwangerschap ook andere kwaaltjes .. Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging ook heel onzeker de volgende zwangerschap in .......... Hopelijk is alles goed en heb je volgende week een mooie echo !!
Jeetje wat een verhaal Fluffie! Ik heb net (nog geen dag geleden) een spoedoperatie na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap achter de rug. Voor mij is het dus nog heel spannend hoe het allemaal gaat lopen. Ik had al geen florisant zwangerschap verleden... Ik ben heel benieuwd hoe je afspraak verloopt de 22e... gelukkig nog 2 daagjes. Maar oh, wat zullen die lang duren, meid! Krijg je meteen een echo om de locatie te traceren? Ik hoop en duim voor jullie dat het op de juiste plek zit, en dat je een onbezorgde zwangerschap tegemoed gaat. Helaas zeggen de kwaaltjes niets... Elke zwangerschap kan het anders zijn... Ik had boobs als Lolo Ferrari (voor mijn gevoel) Maar de laatste 1,5 dag niet meer, wel pijnlijk. Wél voelde ik mn bm na een paar dagen zeer weinig. En had ik gisteren een vage nekpijn. Soort stijve nek, maar dan met vlagen. En dan die buikpijn bij mijn linker eierstok. Ik was 5.1 weken zwanger...
Sorry voor m'n late reactie. Dit topic staat er per ongeluk 2 keer op. de andere is bij ik ben zwanger. Gister is het gelukkig goed gegaan. We hebben nog niet echt veel kunnen zien maar hij zit wel in me baarmoeder. Dat is het belangrijkste. 5 maart moet ik terug en als het goed is kunnen we dan meer zien en misschien wel het hartje. Cyntje wat je verteld is zo herkenbaar voor mij. Blijf altijd positief denken. Heel veel sterkte Liefs Fluffi