Hoi allemaal, Ik heb net een miskraam gehad met 6 weken. Vorige week donderdag en vrijdag begon ik iets te bloeden (oud bloed). Zaterdag en zondag werd het roodbloed en maandag en dinsdag echt met stolsels en soort van weeën gehad. Nu is het bloeden bijna gestopt. Het rare is dat ik al die tijd lichte streepjes had op de testen die ik deed. Woensdag had ik er nog 1 gedaan om te kijken of hcg al minder werd maar Nog steeds net zo'n licht streepje als voor miskraam. Vandaag nog eens een testje gedaan (allemaal met hetzelfde merk) en het is me toch een knalstreep! Hoe kan dat nou? Iemand dit ook gehad?
Hoi! Weet je zeker dat je een miskraam hebt gehad? Sommige meiden verliezen veel bloed met buikpijn en stolsels en zijn nog zwanger. Wil je geen valse hoop krijgen, maar dat is het eerste dat ik mij opkomt.
Daar zat ik ook aan te denken. Ik moet de echo nog krijgen maar een week lang bloeden, waaronder met stolsels en buikpijn, kan dat echt goed zijn gegaan? Ik zal eens een fotootje plaatsen van de testen
Je HCG kan nog doorstijgen zolang nog niet alles weg is. Alleen zal de stijging dan niet zijn volgens het boekje, maar heel langzaam. Denk dat je er verstandig aan doet om een bloedtest aan te vragen en dan over een paar dagen weer. Ook zou ik een inwendige echo aanraden. Dan weet je inderdaad zeker of het een miskraam was en of er nog restweefsel zit. ALS dat er zit dan hoef je je daar ook nog niet direct zorgen over te maken hoor... Mij hebben ze weleens een curettage aangeraden omdat ik nog niet schoon was en ik heb vriendelijk bedankt en de menstruatie daarop kwam de rest meegespoeld zogezegd. Sterkte en succes!
De eerste 3 testen waren van voor de mk! Toen bleven ze heel licht ook al zat er al een week tussen. De testen daarna waren van tijdens en net na de mk. En de laatste is van vandaag. Zo'n donker streepje heb ik nog niet eerder gezien :s
Je leest weleens van die wonderlijke verhalen op het internet, dat het toch goed ging met bloeden en al! Ik zou een inwendige echo aanvragen bij je vlos (als dat kan) of in het ziekenhuis via de huisarts, dan heb je meteen duidelijkheid.
Hoi, ik heb dit een aantal jaar geleden gehad. Mijn testen werden ook echt mega donker na de miskraam. Bij mij bleek er na een echo nog een 2e vruchtje te zitten, waar ik dus nog steeds zwanger van was. Helaas heeft ook dat vruchtje toen niet mogen blijven zitten, maar het kan dus wel.... Ik zou toch even contact opnemen met een verloskundige! Zowieso om even te kijken daarbinnen.... Sterkte!
Ik had sowieso voor volgende week een echo gepland staan in te kijken of alles weg is. Zouden jullie in deze situatie vragen om een vroegere echo? Of gewoon dinsdag afwachten?
Tja, ik zou proberen of het nog voor het weekend kan, maar ik heb geen geduld! Vragen kan natuurlijk altijd!
Ik heb net gebeld en word vanmiddag terug gebeld door de verloskundige. Ben benieuwd wat ze hierop te zeggen heeft. Erlida, wat jammer dat ze beide niet bleven zitten. Was het 2e vruchtje op de echo Nog wel goed?
Ben ook benieuwd wat ze zeggen! Ja, het 2e vruchtje was in orde. Voor zover ze dat konden zien natuurlijk.....Helaas leek dat maar zo...... Gelukkig was ik kort erna weer zwanger, van een plakker
Ja ik ben weer terug gebeld door de assistente. De vk had er niks over gezegd behalve dat ik de echo van volgende week dinsdag moet afwachten. . Dus dat word een weekendje in onzekerheid zitten. .
Verloskundige belde net zelf nog een keer. . Ze durfde er niks over te zeggen, kan wel mk zijn geweest maar ze sluit een zwangerschap ook niet uit.. we zullen zien dinsdag! Bedankt Miepje 1983!
Ja heeel spannend! Alleen donderdag en vrijdag was het bloeden zo goed als gestopt. Het heeft toen een week geduurd. En zaterdag kreeg ik ineens weer krampen en weer bloedverlies. Dus mocht het zo zo'n dat er nog een 2e vruchtje zat ofzo, dan ben ik bang dat ik die nu ook kwijt ben. Zelfs mijn darmen zijn nu van slag, ik ren continue naar de wc..