Stolsels met 5,5 week?

Discussie in 'Miskraam' gestart door San99, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ha meiden,

Ik heb helaas een MA gehad met 5,5 week. Hiervoor heb ik cytotec gebruikt. Ik heb het eerder gebruikt met 7,5 week en toen kwamen er echt grote stolsels uit. Nu komt er alleen maar bloed en geen stolsels. Ook is de cytotec veel heftiger dan hiervoor terwijl ik toen stukken verder was, dus ik had dit niet verwacht. Echt afschuwelijk dit keer!! Weet iemand of je met 5,5 week geen stolsels hoeft te hebben of moet het nog komen?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Met 5,5 week een ma? Dat is wel erg vroeg. Hier wordt een ma nooit vastgesteld voor 7 weken. Het hartje gaat pas kloppen rond die tijd.. Wie heeft je ma vastgesteld? Ik zou zelf nooit geen miskraam opwekken bij 5,5 week..

Of je stolsels moet verliezen? Niks moet het kan ook alleen bloedverlies zijn...

Jeetje ik vind t echt vreemd dat er nu al ingegrepen wordt. Een ma kan op die termijn gewoon niet vastgesteld worden met zekerheid.. Tenzij je meer neigt richting abortus maar dat zou betekenen dat je geen zwangerschap wil... Maar dat lijkt me niet wasrschijnlijk.

Sterkte

3. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Hoi! Even wat meer achtergrond. Met 7,5 week had ik een echo en toen bleek het 5 weken te zijn dus toen werd een miskraam vastgesteld omdat het verschil te groot was met mijn eigen berekening. De week erna kwam ik terug en toen bleek het toch geen miskraam want het hartje klopte en het was gegroeid. Een beetje een voorbarige Vk gehad dus. De week erna kwam ik weer terug en toen bleek dat er niks gebeurd was en het hartje ook niet klopte, dus doorgestuurd naar de gyn. Toen wilde hij voor de zekerheid ook nog twee weken wachten omdat het met vijf weken inderdaad lastig vaststellen is. Dus twee weken later weer terug, inmiddels had ik al 12 weken ofzo moeten zijn, dus dan weer je zeker dat het niet goed zit. Dus toen kreeg ik de cyrotec mee. Maar het loopt dus niet echt soepel helaas.

4. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Hmm het kan dus wel zonder stolsels. Ik heb ook een keer een miskraam gehad met 6 weken die spontaan kwam en toen was het ook zonder stolsels maar dacht dat het met cytotec erger zou moeten zijn. Jij hebt trouwens ook wat te verduren gehad zonnetje! Veel sterkte!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pfff ik schrok al...

Als je inmiddels als 12 weken had moeten zijn is je baarmoederslijmvlies dus behoorlijk dik geweest. Dat verklaart de pijn en t bloedverlies. Stolsels verwacht je dan ook wel. Het kan zijn dat de cytotec wel een in werking heeft gezet maar niet genoeg dat alles eruit komt.
    Wat heb jd met de gyn afgesproken?

6. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Bedankt dat je reageert! Snap ik, ik had het ook niet duidelijk uitgelegd. Aha dat wist ik niet van het slijm. Dat groeit dus door? Ja het waren echt weeën, heel pijnlijk. Nu heb ik gewoon nog krampen maar niet meer zoveel bloedverlies. Ik moet dinsdag weer terugkomen voor een echo. Ik ben benieuwd wat het plan dan is. Bij de vorige miskraam had ik een week na de cytotec ook nog een megastolsel die er vanzelf uitkwam. Ik ben benieuwd of we, als dinsdag blijkt dat het niet goed is, afwachten of ik weer pillen krijg. Hopelijk wordt het geen curretage. Bah, bah..

Hoe is het met jou na die missed abortions?

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoop voor je dat alles eruit is en dat je snel een
    Plakbeeb hebt.

Ik moet woe door de scan om de afwijking in m'n baarmoeder duidelijk te krijgen. Ben benieuwd wat ze vinden en of ze er iets aan kunnen doen..

8. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Ja dat hoop ik ook inderdaad! Hierna eerst maar even twee maanden rust.

Succes woensdag!!

9. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Spontane miskraam gehad bij 6 weken. Toen een grote stolsel verloren en verder normaal bloedverlies. Te vergelijken met een menstruatie. Maar schijnt bij iedereen weer anders te zijn.
    Heel veel sterkte meis!

Deel Deze Pagina