hoi meiden ik ben hier nieuw. en ik wil wat vragen. ik denk dat ik een miskraam krijg. omdat ik last heb van ong krampen en dan ga ik naar de wc maar dan ben ik niet ong. ik ben ook naar de vk geweest maar ze konden niets meer vinden, er was niet meer. verschijnlijk zit het genestelt in mijn baanmoeder. of kan dat niet. en wat ik ook wou vragen, is als je een miskraam krijgt, krijg je dan medicijnen om het schoon te maken of niet. als je nog vroeg in de zwangerschap bent. ik moest dit vragen voor een vriendin wand zij heef dat gehad. ze heeft de medicijnen gehad van de bokter en dat heet proera. mijn vraag is of iemand heer mee bekent is. alvast bedankt. groetjes
hoever zou je zijn nu dan ? En provera is een medicijn om je ongy op te wekken .... Als het in je baarmoeder genesteld zit dan heb je kans als je te vroeg ben dat ze het nog niet kunnen zien ... Ongy krampen kun je erbij hebben ....of het zijn je banden die een beetje aan het uitrekken zijn al .... liefs hellen
hoi hellentjuhh ik zou het eigenlijk niet weten hoe ver. mijn laatste nog was 12 nov. toen was ik een paar dagen licht ong. groetje
aha oke en waneer heb je je echo dan ? De ongie krampen horen er echt bij ..... en zolang je geen bloed ziet is er niks aan de hand meis .. Maak je je maar niet zoow druk en ga rusten waneer je een beetje last van je buik heb ... liefs hellen
hoi hellentjuhh. 4 jan heb ik die echo gehad. maar slik wel die pillen die ik van de bokter heb gehad. groetjes
ik zou even stoppen met die pillen slikken meid. en eerst nog een echo vragen eisen zeg maar. inwendig wel te verstaan maar ze moeten dan tochnu echt iets zien hoor en anders moeten ze je door sturen naar een gyn en die laten kijken. ga nergens zomaar mee akkoord meid. voor je het zelf ook hebt gezien en je weet dat het zo is. heel heel heel erg veel sterkte liefs miriam
Hoi, ik ben het helemaal met miriam eens, niet zo maar pillen slikken terwijl er nog geen duidelijkheid is! Het zou toch nog te vroeg kunnen zijn om iets op de echo te zien, want als je 12 nov. ongi bent geweest, dan ongeveer twee weken verder is eind november, tja zou je nu ongeveer op zes weken zitten? dan zou je toch al wel iets moeten kunnen zien? Ik zou maar eerst een afspraak maken met de gyn. wat nu de stand van zaken is! liefs jette
hoi meiden. ik ben 26 janu ongi geworden maar heb nog steets een dikke buik, kijke maar in mijn album. het lijkt met of ik 3 aan 4 maanden zwanger den, maar dat kom niet ik ben pas nogi geworden. ik weet het niet heel raar. groetjes missie.
hebben ze al weer opnieuw een echo gedaan bij je? want ik ken iemand die is nu 21 weken zwanger en bloed bijna van het begin af aan dan weer wel dan weer niet. maar het kindje groeit toch goed dus laat een echo maken meis sterkte liefs miriam