Zwart menstruatie bloed?

Discussie in 'Miskraam' gestart door crystals, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ja hoor daar kom ik weer met mijn vragen.
    Sorry dames :(

Maar ik heb nu dus al 4 dagen last van kleine beetje's zwart ( menstruatie bloed?) verder niet veel krampen ook ofzo. Normaal zou ik wel rond deze periode menstrueren, kan ik dit
    Dus als een menstruatie zien?

Maak me best zorgen normaal heb ik nooit zulk donker bloedverlies

2. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb dus trouwens een curettage gehad 27 oktober voor de gene die dit niet weten na een niet goed voltooid miskraam

3. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    zwart bloed is oud bloed. Ik denk dat er een restje bloed is blijven zitten na de curettage en er nu uit komt. Na mijn idee is menstruatiebloed "vers" bloed, en dus rood. Zal dit dan niet als menstruatie zien. Maar pin me er niet op vast :)

4. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb gewoon echt geen idee meer hoe mijn cyclus in elkaar zit. Vind het gewoon ook allemaal best eng hoop gewoon dat de menstruatie snel op gaat treden. Hoe lang kan ik het zwarte bloed blijven verliezen? En wanneer zou ik me zorgen moeten maken?

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Durf ik niet te zeggen. Anders even de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd. Die kunnen je vast beter informeren :)

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier na de curretage alleen een dag of 2 gebloed. Daarna weer een normale cyclus en menstruatie met rood bloed.

In dit geval zou ik de dus de gyn bellen en niet de vk.

7. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb net even de huisarts gebeld want het nummer van de verloskundige heb ik niet alleen een spoed nummer maar ik denk dat ik deze niet zomaar mag bellen.

De huisarts zei kijk even het weekend aan anders woord het weer een gynaecologisch onderzoek. Ze is wel blij dat ik geen koorts heb. Even afwachten dus

8. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hoe gaat het nu?

9. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hoi wat lief dat je het vraagt. Het zwarte bloed is vervangen voor rood bloed dus daar ben ik blij mee. Wel is het nog weinig en heb ik amper pijn. Ik was mij al aan het voorbereiden op het ergste, ik had al wat verhalen gelezen dat de eerste menstruatie kon gaan lijken op de miskraam. Dit is gelukkig niet het geval

10. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Gelukkig gaat het nu goed. Hoop op een goede zwangerschap voor je binnenkort :)

Deel Deze Pagina