positieve test + bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emlilo, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet direct waar ik mijn vraag moet stellen dus even hier.
    Sinds vorige maand proberen wij voor een derde kindje, vorige maand jammer genoeg een vroege miskraam gehad. Positieve test maar onmiddellijk daarna bloedverlies, 2x bloed laten trekken en daaruit zag men al snel dat mijn hcg daalde van 30 (wat al niet veel is rond NOD) naar 4 (paar dagen later).

Bloedverlies is op 27 juni begonnen, maar ik denk de miskraam te hebben gehad op 28 juni. Normaal heb ik een cyclus van 26-29 dagen.

Deze maand had ik weer dezelfde symptomen als vorige maand, voornamelijk mijn dikke buik.. zie er 's avonds 4 maand zwanger uit. Ok, dit had ik vorig ook voor ik ongi werd maar niet zo extreem.

Na een miskraam is het moeilijk om cyclus terug te berekenen maar deze zou tussen 23.07 en 26.07 moeten komen.
    Zondag reeds een zwangerschapstest gedaan en negatief, deze morgen weer en nu positief (duidelijke streep)! MAAR heb bloedverlies is weer begonnen, weinig maar wéér bloedverlies.
    Herkent hier iemand mijn verhaal? Ervaringen met 2x prille miskraam?

Voorlopig wacht ik het bloedverlies even af en ik denk dat ik donderdag weer even test. Wat denken jullie?

2. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand? Het bloedverlies is ondertussen wel al gedaan..

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Beetje late reactie, maar hoe gaat t nu met je? Zelf geen ervaring met 2 miskramen achterelkaar pril. Maar bloedverlies hoeft niet altijd t einde te betekenen. Ik duim dat je een plakkerd hebt:)

4. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen goed nieuws, bloedverlies heeft doorgezet! Ondertussen 3 zwangerschapstesten gedaan, maar de streep blijft dezelfde kleur..

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Heel veel sterkte meis !

6. Yvje81

Yvje81 Lid

5 mrt 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hoi....
    Ontzettend naar om te lezen dat je bloedverlies hebt gehad :( ik heb het zelfde meegemaakt. Ik wist dat ik zwanger was (laatste menstruatie was op 24 mei,heb een cyclus van 28 dagen)
    Met 4 testen wist ik zeker dat ik zwanger was na 3 dagen overtijd ....,zo blij, we probeerden al anderhalf jaar lang. Maar helaas bij begin 6e week bloedverlies 2 dagen lang gehad, zonder krampen of iets dergelijks.....verloskundige dacht bij de 6 weken echo nog steeds een vruchtje te zien, wij ontzettend blij. Maar helaas bij de volgende afspraak met 8 weken, bleek er alsnog niets te zitten! Doorgestuurd naar de gynaecoloog, dezelfde dag. Vruchtje dus wel verloren bij de bloeding.
    Ik hoop zo voor jou, dat je kleintje er nog zit! Heel veel sterkte en succes!!

Deel Deze Pagina