Miskramen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonneke, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneke

Zonneke Lid

9 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn al sinds Maart vorig jaar bezig om zwanger te worden...
    In mei deed ik een test en die was licht positief! Meteen gebeld naar de huisarts, 3 dagen later kon ik gaan om bloed te prikken... HCG was toen 11, de dag nadien kreeg ik bloedverlies... (4 weken en 4 dagen)
    In september had ik dan een positieve bloedtest HCG 45, de week nadien gestegen tot 1445! Dus dit zat goed! Tot de echo van 9 weken... Vruchtje was niet meer gegroeid sinds 6 weken. Dus in november een curettage gehad...
    Begin januari had ik nog steeds geen menstruatie gehad sinds de curettage, ik had ook al een week last van menstruatiepijnen. Dan maar naar de huisarts gegaan en die heeft mijn bloed genomen.
    HCG 20, dus zwanger... Maar moest de week nadien terug gaan om nog eens bloed te prikken om te kijken of het goed gestegen was, ik dus afspraak gemaakt... De ochtend van de afspraak krijg ik bloedverlies... (4 weken en 5 dagen)

Ik kan het allemaal niet uit mijn hoofd zetten... Waarom loopt het altijd mis? Hormonen zijn al nagekeken en die zitten goed!
    Afgelopen week naar mijn oude gynaecoloog geweest en alles zag er goed uit, baarmoederslijmvlies is aangegroeid, zat wel nog vocht in de baarmoeder, maar is normaal zei ze. Nog geen rijpe eicellen te zien dus zal weer een langere cyclus worden (ben zeer onregelmatig sinds het stoppen met de pil!)

Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik weet het allemaal niet meer...

2. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oh meid wat naar. Je wordt wel zwanger maar het zet niet door.
    Heb je al eens je progesteron laten nakijken? (weet niet of die onder jouw hormonen onderzoek valt)
    En kom je na 3 VMK niet in aanmerking voor een chromosoomonderzoek?
    Artsen zeggen wel dat daar eigenlijk nooit wat uit komt... ik ben 1 van de weinige waar wel wat uit kwam.
    Het is gewoon fijn om te weten hoe het kan dat je zwangerschap niet doorzet, dan kan je verder en daar stappen op ondernemen. Want je wil dit niet constant door moeten maken.

Sterkte meis.

3. Zonneke

Zonneke Lid

9 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beginneling, dankjewel voor je reactie!

Progesteron is nagekeken en die waarden zaten goed...

Heb nog een afspraak staan om binnen 1.5 week naar de gyn te gaan, maar moet die afbellen want kan niet gaan (was eigenlijk een afspraak omdat ik zwanger was, maar als het niet voor een zwangerschap is wil ik er geen verlof aan hangen, heb al zo weinig verlof...)
    Maar ga dan meteen een nieuwe afspraak vastleggen!

Ik ben gewoon ten einde raad... De ene dag aanvaard ik het allemaal, en de andere dag zit ik te piekeren voor dood...

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Even inbreken hoor, maar voor ziekenhuisbezoek hoef je toch geen vrije uren op te nemen??? Dat valt onder ziekteverlof. Ik zou die afspraak zeker benutten voor een goed gesprek over onderzoek.

Stolling, chromosomen en progesteron (ook nádat je positief getest hebt, want dan kunnen je waarden ook te laag zijn, dat heet corpus luteumdeficiëntie) lijken me wel het minste.

Sterkte, en succes.

Suus

Deel Deze Pagina