krijg een beetje argwaan van

Discussie in 'De lounge' gestart door zara06, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ik kreeg gister een telefoontje op me mobiel van iemand (verkoopster??)
    Die zei dat ik aan een ankette had meegedaan en dat ik geselecteerd was voor een lingerie setje ter waarde van 70€ maar ik kreeg het gratis tegen betaling van verzendkosten van 6€nog wat?En zei ze je kan ook boxer nemen voor 2€ extra.
    Ik mocht kiezen tussen sexy en alledaags setje.
    Ze vroeg naar me naam die niet helemaal klopte was de naam van me ex maar adres klopte.
    Ik wilde eerst niet maar toen zei ze van is gratis enzo dus ze haalde me een beetje over ik zei ok.
    Maar toen vroeg ze mijn rekenign nr voor incasseren.Ik zei van weet ik niet uit me hoofd en ik zit in de auto kan niet kijken.
    Dus vroeg ze of ze me morgen(vandaag )terug mocht bellen,ik zei is goed.
    Ik krijg nu beetje argwaan van omdat de naam eigenlijk niet klopt ik zou ook nooit die naam invullen bij ankette en ook niet mijn telefoonnr.
    Ok verzendkosten zijn te veel voor een setje lingerie en een boxer kan toch verzonden worden met het setje bijelkaar lijkt mij??
    Wat vinden jullie ervan hebben jullie ook zoiets gehad??

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ehh ... nee, daar zou ik ook niet van gecharmeerd zijn.

Ik zou gewoon zeggen "leuk, maar ik heb geen interesse"... einde gesprek. ;)

3. knap

knap Niet meer actief

Niet in trappen straks zit je ergens aan vast. Klinkt te mooi om waar te zijn dit is telefonie.s verkopen. Daar word je juist voor gewaarschuwd om daar niet in te trappen.

U heeft een prijs gewonnen en moet alleen de verzend kosten betalen ja doeiii. Dan is het geen prijs gewonnen meer. Snap je.

4. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    volgens mij is dat zo'n bedrijf dat lingerie blijft sturen zodra je eht eerste gratis setje hebt afgenomen.
    Ze sturen dan elke 4 weken iets van een setje dacht ik.
    ik zou dus niet je rekeningnummer geven en zeggen dat je ervan af ziet. denk dat je ander ergens aan vast zit waar je niet vast aan wilt zitten.
    en je naam hebben ze ws. via een telefoonboek of een enquête die je soms jaren geleden hebt ingevuld waaruit ze nu nog gegevens mogen halen.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Idd niet doen! Voor je het weet krijg je elke maand dat ondergoed thuis en kom je er niet meer vanaf of ze weten het bandje zo te draaien dat je meer moet betalen.
    Gewoon zeggen geen intresse en klaar

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mirale zeker?

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee niet doen hoor! Is gewoon geldklopperij voor een goedkoop setje van een euro.

Moest trouwens even lachen om ankette hoor, hahaha. Dacht, wat bedoel je nou?? Tot ik het hardop zei.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb het ook gehad. Was een calvin klein setje er werd 6,90 van mijn rekening afgeschreven. Er zit een brief bij dat ze automatisch 1x in de 3 maanden 6,90 van je rekening afschrijven en dat je dan een nieuw setje ontvAngt. Er staat ook een telefoon nummer op wat je kan bellen om
    Stop te zetten. Dat heb ik gedaan en heb verder nooit meer iets ontvangen of dat er geld van mn rekening is afgehaald.

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mijn moeder heeft dat een keer gehad. ze is toen akkoord gegaan en kwam er later achter dat het om een abbo ging waar je dan aan vast zit en maandelijks iets moest kopen. en als je er mee wilt stoppen moet je tig opzeg brieven schrijven omdat ze net alsof doen dat ze het niet hebben ontvangen. en als je aangetekende brief stuurt trekken ze het alsnog af en krijg je te horen: oo, sorry mevrouw er is iets fout gegaan;). ik vertrouw dit soort dingen niet meer;).

10. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16

Hahahah ik had wel een vermoeden dat het fout was maar had geen zin om op te zoeken hoe het geschreven moest worden....

11. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Niet doen! Ik ben erin getrapt en zit er nu aan vast. Bedrijf is niet te pakken te krijgen en brieven sturen heeft ook geen zin.

12. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ja jullie hebben gelijk als ze me straks bellen WEER (ze hadden net gebeld kon niet opnemen)dan zeg ik dat ik er niks wil en niks meer ervan wil horen.Straks heb ik hoofdpijn ervan je weet niet aan wie je je gegevens geeft...
    Ten 2de heb ik ook niet broodnodig een setje nodig,die ik niet heb gezien.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nòòit je rekeningnummer zomaar aan derden geven.. Zèker niet als degene aan de andere kant geheel onbekend is voor jou..

14. flerk

flerk Niet meer actief

nou,je weet het al, inderdaad NIET doen. Bedenk dat als je iets ´gewonnen´ hebt, je noooooit nog iets moet betalen. Dan gaan meteen de alarmbellen af bij mij, klopt gewoon niet. Het zijn altijd de overhaal-trucjes...grrr
    Vraag, als ze weer belt, of ze je onmiddellijk van de bellijst wil halen.

15. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Maar ze kunnen toch niks doen nu he ? ze weten het adres en tel nr ?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nooit zomaar je reknm geven natuurlijk!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dan laat je je registreren in het bel me niet register. ;)

Wat denk je dat ze kunnen doen dan? Bij je thuis komen en je dat setje door je strot duwen?? ;);) welnee ... gewoon zeggen geen interesse en klaar is klara.

18. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16

:D haha je heb gelijk

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ooit ook wel eens gedaan. Maar kreeg er toen netjes een acceptgiro bij.
    Idd nooit rekening nummer geven

20. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Enquete. En volgens mij moet er ook nog een "dakje" op de middelste e.

Deel Deze Pagina