Wanneer houd het op!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eliesja, 4 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Die pijnlijke borsten....wordt er gek van, kan niet eens op mijn buik liggen en mijn vriend kan me niet eens meer lekker masseren... :( pff, welke week staat ervoor dat het minder wordt of over gaat????

    Wat ook zo vervelend is, is dat ik me de ene dag lekker voel en de andere dag me hartstikke ziek voel, schommelt enorm...meer meiden last van????? :(
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tja er staat volgens mij geen vaste tijd voor, sommige vrouwen hebben er helemaal geen last van maar anderen (zoals ik) de hele zwangerschap!
    Het wordt wel minder gevoelig dan in het begin...even denken de echte ellende hield bij mij aan tot ongeveer de 16e week, maar nu ben ik ruim 32 weken en nog steeds zijn ze bij vlagen erg gevoelig...

    En die schommelingen heb ik ook, de ene dag gaat beter dan de andere... er verandert immers ook zoveel in je lichaam, ik denk dat t er gewoon bij hoort!
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja ik weet het...af en toe wordt ik er echt gek van! Maar het hoort er bij... het is echt geweldig zwanger zijn maar die symptomen erbij..!!

    Heeft iemand ook een idee of chefarine kwaad kan tijdens zwangerschap, heb al wel 2 x deze ingenomen. had ook ergens gelezen dat je beter paracetamol kan nemen, maar die werken niet bij mij!
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Voor zover ik weet is paracetamol het enige wat je mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
    En dan vaak alleen in overleg met de huisarts.
    Dat was tenminste bij mij wel het geval tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, ik had veel last van mijn bekkenscheefstand, maar ik mocht alleen in uiterste gevallen een paracetamol en meer niet.

    Groetjes
     
  5. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oeps, nou maar hopen dat het niet schadelijk is geweest... wat kan er eingelijk gebeuren???
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het is nu vast niet schadelijk geweest, daar zou ik me nu niet te druk om maken.

    Ik heb even gekeken op het internet over pijnstillers en zwangerschap.
    Er valt daar veel over te lezen, maar ik wil je niet onnodig ongerust maken, dus daarom kopieer ik het niet hierheen.

    Ik zou je huisarts even vragen wat je mag slikken als het echt nodig is, misschien dat er nog wat anders te verkrijgen is behalve paracetamol tijdens de zwangerschap.
    En dan weet je direct waar je aan toe bent.

    Groetjes
     
  7. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb ook ff gekeken en ja het kan schadelijk zijn, maar ik moet er idd niet te lang over nadenken en er vanaf nu afblijven!!
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

    Ik heb er nog altijd last van...... mijn borsten blijven gevoelig en de ene keer kan mijn man het wel aanraken en de andere keer niet. Ook ben ik nog alijd mega misselijk, maar dat scheelt ook wel per dag. Licht er aan of ik moe ben en hoe ik ben (gespannen of onrustig). Niet dat ik dat nou aldoor ben maar ik merk het wel.
    Succes!!!
     
  9. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat heb ik idd ook wel, als ik gespannen ben dan voel ik me over het algemeen wat rotter..
     
  10. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    M'n borsten blijven ook gevoelig. Maar het ligt in momenten. Bv vandaag mocht m'n vriend ze niet eens aanraken of ik hang al aan 't plafond, andere dagen kan ik er beter tegen.
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dus als ik het zo hoor, dan blijft het voorlopig wel en kan het van dag tot dag verschillen...pff...hoop dat het een beetje went dan maar..hihi
     
  12. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Hoi,

    Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter had ik weinig last van kwaaltjes zo goed als geen, maar nu ik van de tweede zwanger ben voel ik mij totaal anders precies wat jij beschrijft de ene dag moe de ander niet, pijnlijke borsten, lijkt ook wel of het om de dag is en ik ben heel kortaf, dat komt misschien ook omdat ik weer gestopt ben met roken en ik eet mij een slag in de ronte heb overal trek in de ene keer in zuur andere keer weer zout maar ben niet misselijk (hoop niet dat dit nog komt) want dan heb ik alle kwaaltjes van het lijstje gehad. Misschien komt het omdat ik het nu dagelijks veel drukker heb, heb nu natuurlijk de zorg van mijn dochter die in de peuterpubberteit zit. Ach nog 7 maanden volhouden hahaha.

    gr. Bianca
     
  13. Miek

    Miek Lid

    22 okt 2005
    8
    0
    0
    Ik word zo gek van die vage kramp onder in mijn buik. Soms is het er niet, soms is het continue aanwezig. Ik stel mezelf steeds gerust dat dat er echt wel bij hoort, maar....... :(
     
  14. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Heb ik ook last van gehad hoor in het begin van de zwangerschap en nu soms nog.
    Ik was ook bang dat dit een fout teken was, maar je ziet ik ben nog altijd zwanger. Het is iets wat erbij hoort.
     
  15. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja helaas hoort het er allemaal bij, gewoon de dagen koesteren dat het wel goed gaat. En vooral denken dat het er allemaal bij hoort!!!
    had in het begin echt moeite met eten, nergens trek in en dat is nu wel wat aan het veranderen gelukkig, krijg wel weer trek in dingen, vooral in leverpastei, heb ik weer, dat is wat je niet zo veel mag eten, maar nu heb ik dan maar die vegetarische leverpastei gekocht, is lang niet zo lekker als de echte natuurlijk maar tis te doen..
     
  16. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ja, precies zin krijgen in dingen die je niet meer mag... Ik heb nog niet verteld dat ik zwanger ben en gister was ik ergens op bezoek en ik merkte dat dat best lastig is... koffie? eh nee liever thee, wijntje? eh nee liever water, toastje filet american? (ben ik dol op en weet iedereen) eh nee liever kip-kerrie (bha lust ik niet eens maar die franse kaasjes waren ook geen optie) hahaha
     
  17. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee, dat is dan wel lastig, wanneer ga jij het vertellen?
    ik heb het inmiddels bijna iedereen verteld.
    Maar ik had het ook met koffie, drink ik normaal dagelijks, smorgens en smiddags maar nu heb ik er een afkeer voor, valt wel op! ;) Niet dat ik het daarom maar heb verteld, wilde het zelf wel, alle steun is welkom!! maar dat is voor iedereen weer anders!
     
  18. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap moest ik het wel heel snel aan iedereen om me heen vertellen omdat ik heeel ziek werd. Nu heb ik wel een keuze en wil gewoon even wachten tot ik iets verder ben... Mijn beste vriendinnen weten het wel... zodat ik het wel kan delen natuurlijk. Maar familie vertellen we het met sint of kerst... nog even bedenken hoe... verheug me enorm!!!
     
  19. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Is altijd een leuk moment om het te vertellen... misschien een soort traktatie van beschuit met muisjes?? Of je laat je eerste kindje rondlopen met een bedrukt truitje met erop.."ik krijg een broertje of zusje"
     
  20. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ja das cool zeg... om onze dochter in een t/shirt met zo'n tekst te laten lopen... Bedankt voor de tip!
     

Deel Deze Pagina