misleiding of moet ik me niet aanstellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door eeneneen isdrie, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

waarschijnlijk hebben ze het al aan iemand anders verkocht ( voor duurder) en durven ze dat niet te melden, en komen ze met dit smoesje

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd , dacht ik ook gelijk aan.

Risico van mp ..... kun je niks tegen doen!

3. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    dan hebben ze dat snel gedaan! heb gisteravond heen en weer gemaild met hem!

nou ja ga lekker op zoek naar een nóg mooiere en beter bij een betrouwbare verkoper!
    bedankt voor de reacties, geeft me toch het gevoel dat ik toch niet gek ben!:D

4. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Het verveelste vind ik juist dat mensen zeggen dat ze het komen halen en dan niet komen ophalen ik had tijd geleden een commode erop staan deze was nog in gebruik want zouden pas een andere halen als die verkocht was
    echt tot 2x toe krijg ik een mail 1x halfuur van te voren (is maar goed dat ik mn mail nog las) en de andere komt gewoon niet opdagen vind dat zooo asociaal
    en ik had 2x voor niks die kast leeggehaalt en klaar gezet was echt boos toen. Maar dit wat jij hebt is idd ook vervelend afspraak is afspraak.

5. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ws. de enige in NL die echt niets met MP heeft. Mijn man kijkt er weleens op en we hebben weleens iets verkocht maar ik vind het zo'n gedoe. We hebben er bijv. eens 2 hele mooie, nette MC's opgezet en gezegds: bieden vanaf 25 euro. Waren ruim 100 euro nieuw, en gewoon nog in zeer geode staat, had hem ws. ook voor 25 verkocht. Krijg je een bod met 5 euro? :( en dan blijven mailen dat ze 5 euro bieden, halllloooo, er staat toch vanaf 25 euro? voor 25 had ze hem mogen hebben hoor. Tja...

Jammer voor je, maar iemand anders zal wel 11 euro geboden hebben ofzo..;)

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Sorry, maar ik vind het echt onzin dat mensen zeggen je hebt een koopovereenkomst blabla. Ja dat zal officieel wel, maar ze is nog steeds de eigenaar over het 'ding', dus beslist daar zelf over.

Ik had laatst ook 5 euro geboden op een boek, prijs bovenaan stond: 5 euro. Die avond zag ik dat diegene de prijs bovenaan had veranderd naar 10 euro. Dus heb ik mijn bod ingetrokken. Moet ik me daar over gaan opwinden? Waarom zou ik.

Ik zelf ook een keer zo'n 'koopovereenkomst' verbroken ;).
    Ik verkocht mijn paard. En had ook via marktplaats haar min of meer toegezegd aan iemand. Ze zou naar de andere kant van Nederland vervoerd worden, en bij mensen gaan wonen die ik niet ken.
    De volgende dag na de mailafspraak hoorde ik dat mensen die ik goed ken, en mijn paard ook kennen haar graag willen kopen. Toen heb ik toch echt wel besloten om haar aan hun te verkopen (nog goedkoper zelfs dan de prijs op mp) omdat ik dan zeker wist dat ze goed terecht kwam, en ik haar nog steeds kan bezoeken.
    Nou toen heb ik ook een paar heftige boze mails gekregen van deze 'dame' aan wie ik haar toegezegd had. Maar ik bepaal uiteindelijk zelf wel aan wie ik iets verkoop.

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee hoor, ik heb ook niets met MP. Nog nooit iets gekocht of verkocht. Het is me het geouwehoer gewoon niet waard voor die paar centen. Idd als iemand er meer over heeft dan ik, mag ie het met alle liefde hebben. Ik snap die ophef gewoon echt niet. ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vind het juist ideaal, maar dat gezeur dat veel mensen ervaren heb ik nog nooit gehad. Ik zie iets leuks, bel en kan het afhalen. Vanavond haalt mijn man om de hoek de kinderkamer voor mijn oudste op die nieuw 700 euro is en wij via mp zo goed als nieuw zonder beschadigingen voor 100 euro hebben gevonden :)

Deel Deze Pagina