Heb je heel lang haar, en heb je het in laagjes, of op één lengte? Dat kan ook behoorlijk schelen hoor, als je haar te lang is, en te zwaar, zakt de krul er zo uit. twee keer zo snel achter elkaar een permanent nemen, zou ik niet doen. Je krijgt dan haar wat net elastiek is, en af gaat breken. succes iig! groetjes Setje
Hier geeft mijn kapster garantie op de permanent. Ik heb nu mijn haar al 4x laten permanenten. Als na een week bleek dat de krul niet goed gepakt had, dan mocht ik terug komen en werd het (gratis) hersteld.
ik heb dit ook wel eens gehad , dan is je haar niet geschikt voor een permanent. haar heeft verschillende vormen, een afwijkende vorm zal en wilt nooit een permanent pakken. ik heb het toen laten uitgroeien maar ja na een week had ik al weer stijl haar dus had snel weer mijn eigen haar terug. zou het even af wachten maar wel vragen of je volgende kappers beurt gratis kan verzorgt worden.
ben je al naar de kapper geweest?? ik zou het zelf ook niet snel 2 keer achter elkaar laten zetten.. lijkt me niet heel goed voor je haar..
Bedankt voor al jullie reacties, vandaag even de kapster laten kijken en aangezien de permanent gewoon helemaal niet gepakt had en het naar haar idee wel kon, heb ik het toch opnieuw laten doen. Het ziet er nu heel mooi uit, zoals ik al een paar keer eerder heb gehad. Van mezelf heb ik donker haar tot over de schouders in lagen. Er zit al slag in maar net niet genoeg om er echt krullen in te krijgen. Nu zit er een grove krul in. Ik ben weer tevreden. Nu weer even flink kuren en maskertjes gebruiken. Bedankt allemaal!