Ik!! Vind Royke geweldig! En zijn zus Rian trouwens ook, wat een leuk mens is dat. Ben er al 3 keer geweest in de winkels haha.
Kijk ook kom zelf uit broekhoven en woon er nu vlak naast . Ken hem dus wel als zien en was altijd al een manneke dat opviel haha. Ken hem niet persoonlijk. Oom en tante van mijn man stonden op dezelfde camping en zagen hem daar ook regelmatig. Dochter heeft wel het een en ander uit de winkel van rian. Zelf houdt ik er echt niet van zeker van de belachelijke prijzen niet
En hoe is de kwaliteit van de kleding? kan mij niet voorstellen dat het goed is... beetje zoals de primark lijkt mij?
Ik kijk nu niet, maar ga nog wel kijken Ik sta op dezelfde camping als hun.. Mijn oudste is een "vriendje" van de zoon van Rian
Misschien dat ik je ooit ben tegen gekomen haha. Sjan en jan stonden er ook jaren op kwam daar vaak Kwaliteit kinderkleding is wel goed moet ik zeggen. Nou is krimpt niet en blijft vrij lang netjes. Beetje h&m kwaliteit .
Sjan is nu 1,5 jaar dood ongeveer. Alles is afgebroken. Stonden in oude gedeelte. Stond er bijna 30 jaar.
Meeste is weg in het oude gedeelte.. Namen ben ik slecht in als ik een foto zie dan weet ik het vast wel
Ik zou ook zo graag een keer naar de winkel willen, dan wel voor me meiden heb vaak zat leuke pakjes gezien hihi .. Ze hebben ook een webshop dat scheelt alweer maar een keer daar naar toe lijkt me leuk!