een half jaar geleden stond uit het niets een deurwaarder hier voor de deur met een dagvaarding?kei geschrokken maar doordat gelijk een afspraak gemaakt om het uit te zoeken. het bleek van iets te zijn wat ik niet eens kende dus dat was al raar het was een bedrag van 1500 euro. dus ik aan gegeven dat het niet van mij was. maar daar wilde ze niet naar luisteren dus ik naar de zitting daar trof ik een rechter nou die man is nog niet klaar met mij. hij wilde nergens naar luisteren en ik moest betalen. dus 1863 overgemaakt maar ook gelijk alle gegevens op gevraagd bij de deurwaarder en bij de eiser. toen ik alles binnen had kwam is er achter van wie het wel was en dat het van 2004 was dus ik kon het niet eens gedaan hebben want ik was minder jarig toen. ik heb een advocaat in arm genomen en die is gaan vechten voor me maar in eerste instantie werd er gezegd dat we zelf fouten hadden gemaakt. maar toen het voorkwam en we legden alles uit met de bewijs stukken en ook da ik toen minder jarig was kwam de rechter tot de conclusie dat dit nooit van mij kon zijn. de uitspraak in 2 weken terug geweest in ik krijg dus alles terug plus een schade bedrag. maar hoe lang duurt zoiets ik heb een schrijven gehad dat ze het terug storten maar hoelang duurt dat? ben wel blij kan mooi de spaar weer aanvullen!
Pffff heftig meid, maar gelukkig ben je wel in je gelijk gesteld!!! Het ligt er denk ik ook aan of de deurwaarder het geld nog terug moet krijgen van de oorspronkelijke organisatie die de zaak heeft aangespannen. Wanneer de fout duidelijk bij de deurwaarder ligt, dan kan het denk ik wel vrij vlot gaan. Maar houdt toch nog rekening met een week of 2,3 ofzo. Pas daarna zou ik eens gaan bellen over de gang van zaken.
2 week vind ik een nette tijd, daarna ff bellen (eventueel je advocaat laten bellen) wij moeten ook binnen 2 week betalen, nou kunnen hun dat ook ook zij gebruiken online bankieren
ik denk dat ik nog een week af wacht. maar ik wil gewoon mijn geld terug!hahaha het voelt echt als geleend geld nu ik wil het terug!
hahaha ik ga vaker iets plaatsen hier al ik iets wil hebben. tis om 2 uur bij gestort op mijn rekening! eind goed al goed.