Vanaf wanneer hadden jullie sex na een keizersnede? Ik heb geen pijn meer vloei niet meer en wil gewoon weer heel graag sex haha. maar ja mag dat al wel?
oei 2 weken na een keizersnee, mag je dat dan al ja, ik heb geen idee hoor maar lijkt mij mega vroeg normaal moet je toch 6 weken wachten?
je moet 6 weken wachten om buikspieroefeningen te doen... heb zelf ook een keizersnee gehad. En mijn gyn zei dat je terug intiem kan zijn als je je daar zelf klaar voor voelt. Als je niet meer vloeit en zin hebt kan je toch voorzichtig proberen!
Hier ook na iets meer dan 2 weken, na het vloeien. Durf alleen nog niet alles, en sommige standjes zijn pijnlijk, dus die slaan we zeker over.
Ik ook zo ongeveer na twee weken. Het is anders als je normaal bent bevallen dan is de kans groter dat het pijn doet brrrr . xxx jet
hoi als je niet meer vloeit mag het alleen als je nog wat vloeit met condoom anders kun je evt ontstekingen krijgen
ik heb 2 keizernedes gehad en dirakt na het stoppen van vloeien zijn we terug van elkaar kunnen beginnen genieten, dit zonder pijn en veel heisa. Ga ervoor meis