Hallo allemaal, Ik ben sinds twee maanden bezig om zwanger te worden. Afgelopen maandag ben ik weer zelf ongi geworden en daar ben ik super blij mee dat het geen maanden heeft geduurd voordat mijn cyclus weer normaal was, na mijn langdurig pil gebruik. Nu wil ik binnenkort ovulatietesten gaan gebruiken om te kijken wanneer mijn eisprong plaats vindt. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Werkt het goed? En zijn er mensen snel zwanger door geworden? Ik ben erg benieuwd! Groetjes van iemand die erg graag zwanger wil worden.
Nog geen ervaring met ovutesten....ik wil ze binnenkort wel is gaan gebruiken om te zien of er uberhaupt al een eisprong plaats vind. Geloof dat er een poosje geleden een topic over was... met best veel posi verhalen.
Hier hele goede ervaring met ovu-testen.. Na 4 ronde's had ik het wel gehad en ben ik in de 5de ronde begonnen met ovu-testen. En kijk naar m'n banner; nu al 14 weken zwanger.. Ik heb gewoon vanaf dag 9 zoiets elke dag een ovutest gedaan, totdat ik ineens een licht positive kreeg.. Op die dag stuk of 3 gedaan en die dag erna ook en de streepjes werden steeds duidelijker. Die dagen dus ook flink "geklust" haha.. Het is vooral handig als je een onregelmatige cyclus hebt, die had ik dus.. Succes!
Hoi Eliesah, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Jou berichtje geeft me wel een goed gevoel, ik kan ongeveer over 10 dagen gaan beginnen met de ovutesten, ben erg benieuwd!!
Ik voelde mijn eisprong altijd erg goed. Voor de gein kocht ik toch enkele ovulatietest, gewoon om te kijken hoe en wat. En het klopte! Bleek toen ook zwanger te zijn geworden.