Hoi! Ik heb een vraagje over mijn menstruatie, ik kan er dan helaas niet omheen om wat omschrijvende termen te gebruiken die niet zo heel fris klinken, excuses alvast daarvoor. Normaal heb ik altijd rood en slijmerig bloed als ik ongesteld ben, deze maand ziet het er echter heel anders uit. Het is bruin, niet slijmerig maar eerder kleine brokjes van een paar millimeter groot, ook later in de menstruatie is het niet het gebruikelijke rode bloed geworden. Ook had ik vlak voor het ongesteld worden een enorme buikkramp, veel erger dan normaal. Kan dit een mislukte innesteling zijn of is dit gewoon een variant op de menstruatie? Herkent iemand dit? groetjes Cat
Of het een mislukte innesteling is geweest kun je helaas nooit met zekerheid zeggen (zonder pos. test). Gedurende perioden kan het wel eens voorkomen dat je een andere menstruatie hebt dan normaal. Bijv. een andere opstart, andere hoeveelheid en duur. Je gaf zelf al aan dat je niet zwanger bent, dus kun je er denk ik vanuit gaan dat dit dus een andere menstruatie is.