Ik wil mijn meisje graag wat water leren drinken. Dit zal aangelengd moeten worden met jhbpm omdat zij zich ontzettend verslikt en enorm gaat spugen van alleen water, maar in welke beker kan ik dit het best doen? Iemand daar ervaring mee? Thx!
Mijn zoon is nu negen maanden, ben met zes maanden gaan oefenen met de tuitbeker. Een rietjesbeker van bijv tupperware is voor mijn zoon nog erg moeilijk.. dasr moet een behoorlijk lang rietje in en daar kan hij nog niet goed aan zuigen Ik moet zeggen dat mijn zoon het vooral leuk vind om uit een gewone beker te drinken...
Misschien een 360 graden beker? Lijkt op een gewone beker en is beter voor de tanden dan een tuitbeker. Wij hebben die van buggaboo
Die ga ik eens googlen, nooit van gehoord. Het gaat mij erom dat er verdikking in zit en of het dan door een tuitbeker of bijv Nuby rietjesbeker gaat...
Hier heeft hij een tuitbeker nooit gesnapt en een rietjesbeker pas vanaf 11-12 mnd. Daarvoor alles uit een fles. Nu drinkt hij gewoon alles uit een gewoon bekertje. M.i. hoeft een jonge baby echt nog niet perse uit iets anders dan een fles te drinken.
Hier drinkt ze de fles erg slecht, echter als ik het dan in een rietjesbeker giet drinkt ze het zo op. Hier krijgt ze dus melk uit een rietjesbeker
Wij hebben, 2weken de 360 graden beker van buggaboo gebruikt, Daarna uit een gewone open beker, Wij vonden: opvolg melk uit de fles, ieder ander drinken (ook gewone melk uiteindelijk) uit een open beker....