hartje gezien stress is nu weg

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door acissej, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Allemaal

Ik ben zo blij ik wil het toch even zeggen.
    We hebben gisteren onze eerste echo gehad en er was een hartje te zien. Verder was er niet veel te zien behalve een vlekje wat ons kind is maar dat is al genoeg voor mij.
    Vorig jaar kwamen we er achter via de echo dat we een miskraam hadden gehad of zouden krijgen want er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Dus we waren op van de zenuwen.
    Maar een hartje gezien en een vlekje dus we zijn super blij. Zelfs foto`s mee gekregen en natuurlijk trots als we zijn aan iedereen die het weet laten zien.
    De stress is nu gedeeltelijk weg alleen denk ik nu nog steeds wel de 12 weken door komen.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    gefeliciteerd met je goede echo! Probeer nu lekker te gaan genieten van je wondertje!

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    mooi is dat he...een kloppend hartje bij zoiets kleins...ik vond het zo bijzonder om te zien...geniet ervan...en van je zwangerschap natuurlijk

4. miranda131

15 mrt 2008
    37
    0
    0
    hoi

gefeliciteerd

wij hopen het 6 mei mee te mogen maken

afz miranda

5. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Ik heb zelf een missed abortion gehad met een curretage tot gevolg. Twee maanden later terug zwanger, en ja hoor...een kloppend hartje! Nu probeer ik er van te genieten, toch blijft die twijfel bestaan, het is immers niet zo vanzelfsprekend om zwanger te blijven als je ooit al een tegenvaller meegemaakt hebt.

Proficiat en op naar de volgende echo...wat duurt dat toch lang he...

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik kan het me helemaal voorstellen, ik had precies het zelfde. Toen ik het hartje had gezien, kwam er rust!

Gr Pip

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    o ja ken het! ik mag nog 1,5 week wachten tot mijn echo en zit soms zo in de stress... bang dat er iets niet goed is of zo... zou ook erg opgelucht zijn als ik het hartje heb horen en zien kloppen!
    nog fftjes...

8. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik mag morgen dan voor het echie en dan bij de verloskundige.
    Ben zo benieuwd of we nu ook echt een klein mensje kunnen ontdekken want de 1ste echo was alleen een vlekje te zien met een hartje erin.
    En morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige allemaal erg spannend.

Bedankt voor al jullie lieve reacties en ik zie dat ik niet de enige ben die nerveus was of is.
    Deed me een hoop goed.
    Alle dames die nog geen echo hebben gehad sterkte toe gewenst de komende tijd maar weet zeker dat het goed komt.

Deel Deze Pagina