Al een flinke tijd terug had ik een broek gekocht voor mijn zoontje bij Zara. Leuke broek maar wel erg warm. Nu ging hij gisteren appels plukken (ik had nog niet door dat het 18 graden was...) dus ik dacht.. dat is een fijne broek en trek 'm dus voor hem uit de kast. Tijdens het ontbijt valt me opeens op dat de naden niet goed aan elkaar zitten en dat er dus twee flinke gaten in de broek zitten. Uit en spijkerbroek aan (gelukkig maar achteraf...) Vandaag naar Zara gegaan. En afgezien van het feit dat ik wel even moest wachten, was het allemaal geen enkel punt. Geen bon, geen kaartjes er meer aan en zelf vlekken erop (tja, zoon had alweer aardig zijn best gedaan tijdens het ontbijt)... Ik heb gewoon dezelfde broek weer mee gekregen en dit keer zonder gaten erin! Heel fijn.. eigenlijk best stom dat ik toch blij met dit soort service terwijl het heel normaal zou moeten zijn
Erg netjes! Ik denk niet dat bij veel winkels je dezelfde reactie had gekregen! Dus ik snap dat je blij bent!
Fijn hè de Zara! Ik wilde laatst een aantal dingen ruilen, maar had geen bon meer. Was ook totaal geen probleem!
Idd een superservice! Had een tijdje geleden broeken besteld online en ze pasten allemaal niet. Zaterdags teruggebracht en maandag stond het bedrag al op de rekening.