Honden niet, maar poezen die janken... Zei gister nog kan dat beest zijn nek niet omgedraaid worden. Absoluut niet aardig, zou het ook nooit dat arme beestje toewensen, maar heel de tijd dat gejank. Ik bedoel dat horen de eigenaren toch ook? Nee die zitten lekker binnen en laten de kat bij de buren poepen
O heel herkenbaar! Ik heb het ook met smakken en zwaar ademen door de mond, en steeds je neus ophalen. Ik kan ook zwaar geïrriteerd worden als ik in een ruimte verkeer met mensen die dat doen. Ik word ook heel boos als een brandweerauto met loeiende sirenes voorbij rijdt. Ja ik begrijp dat die sirenes niet voor niets zijn, maar in een woonwijk met rustige straten?? Je wordt er echt spontaan doof van! Gek genoeg kan ik het van mijn man wel hebben, hij snurkt (gelukkig) ook bijna nooit en de andere geluiden merk ik niet eens op.
Ik heb er in lichte mate last van. Ben zowieso heel prikkelbaar als het druk is maar met een brommer die heel veel herrie maakt heb ik zin om keihard te gillen omdat ik gewoon half doof word. Het is bij mij vooral bij herrie waar ik niet goed tegen kan. Ik word er agressief van en moet echt m'n handen op mn oren houden. Gelukkig niet veel last verder zoals jij hebt. Sterkte ermee,het lijkt me niet makkelijk. oh ja ik heb ook last van blaffende honden bij de buren van 2 deuren verder. Die blaffen de hele dag door in de tuin arggg en ik ben al zo prikkelbaar. Ik word ook laaiend als ze spullen uit de auto halen en die op een of ander karretje zetten. Het maakt herrie en dan word ik al gek.
Verschrikkelijk herkenbaar!!! Piepjes van Tv en Laptops! Inschenken van thee brrrrr! Krakende zakjes... en popcorn in de bioscoop. Het is zo erg dat ik er niet meer heen ga. Ik word zo boos dat ik me niet op de film kan concentreren maar alleen maar boze blikken kan werpen naar de mensen die kraken! Afschuwelijk! Ik herken de verhalen van snurken. Ik sleep mijn matras zo de kamer uit als het moet en ik heb inderdaad een keer in de auto geslapen op de camping. Krakende eierschalen....ieeek! Schreeuwende kinderen maken mij echt boos. Het gillen om het gillen. ARGH! Maar ik denk dat ik scooters het allerergste geluid vind op aarde! Brommers kan ik nog hebben maar scooters....wat een *** geluid!!
Niet in de mate als hier beschreven, maar ik kan niet tegen het geluid van stofzuigers, en smakken of luide boeren en winden vind ik ook irritant.
Gek dat toch niet ieder het zelfde heeft. Brommers kan me niet schelen, stofzuigers bij de buren ook niet, sirenes nee. Conclusie: Eigenlijk heb ik dus alleen last van menselijke geluiden en de kat van de buren.
De afzuigkap...aaargh....die kan mij tot waanzin drijven! En gesnurk...maar das meer omdat ik heul. Kwaad wordt als ik niet kan slapen
Herkenbaar! Ik heb het met smakken, binnensmondse geluiden, KRABBEN (als iemand jeuk heeft en de hele tijd krabt, mn ex had dit dus aan zn voeten, hij moest soms ook echt naar t logeerbed of bank verkassen) ritselen van zakjes. Als t doodstil is en iemand typt de hele tijd op zn telefoon (lees: de knopjes van een blackberry). Gezoem van sommige lampen grrrr
Stofzuiger is inderdaad ook een goeie. Ik kom er meer en meer achter dat ik meer geluiden vervelend vind dan ik dacht . En met stofzuigen is het dus heel gek. Want als ik zelf stofzuig ( dan vind ik het nog geen symfonisch geluid ) vind ik het geen probleem, maar als mijn vriend de stofzuiger door de tent jaagt, dan wordt ik echt kriebelig! Evenals het geluid uit de ventilatiekanalen 's nachts. We zetten die aan om dus goed te ventileren en de lucht te verversen, maar pff... Als ik bij het geluid stil sta dan ga ik me er verschrikkelijk aan irriteren. En dat zakjes gekraak vind ik ook irritant. Evenals het geluid van lange nagels die iets openpeuteren. Blegh!!