hi dames, ik heb weer een miskraam gehad 2 weken terug.het was weeer gestopt bij 8 weken 3 maanden geleden was het ook hetzelfde. ik weet geen raad ..ik wou het spontaan laten lopen dus heb tabletjes gekregenom het eerder te laten komen heb veel bloedverlies gehad maar alleen het vrucht was er uit. ik was vrijdag bij gyneacoloog ze zei dat zakje zit er nog in ben met spoed onder curretage geweest.vanaf die dag heb geen druppel bloed verlies gehad maar heb vandaag beetje buikpijn zo'n menstruatie pijn ik hoop dat ik ongesteld wordt. vorige keer was ik ongesteld gelijk oer 3 dagen na curretage. wie heeft er ervaring mee vertel aub dank je dames
Ik heb op 7 februari een curretage gehad maar nog niet ongi. Kan een paar weken duren is me verteld, dus het is maar afwachten wat je volgende cyclus wordt Ik heb gegokt op 28 dagen omdat mijn vorige cyclus ook 28 dagen was, maar toen ik op NOD teste bleek ik zwanger en aan de hand van de echo bleek die cyclus van 28 dagen toch goed, dus vandaar dat ik hem nu weer gebruik maar voor hetzelfde geld duurt hij nu véél langer, ik heb geen idee. Afwachten is wat je enigste kan doen... Ik wens je veel sterkte meid...
het is inderdaad heel verschillend wanneer je lichaam een beetje weer terug in balas is dan krijge je een ongi heel verschillend per persoon per miskraam heel erg veel sterkte gewenst en kracht om dit verlies opnieuw te verwerken liefs miriam
Ik heb op 1 februari een curettage gehad en ben gisteren weer voor het eerst ongesteld geworden.Maar geloof wel dat dit erg vlot is hoor.
hi Mijn vorige menstriuatie was ook heel snel gelijk over 4 dagen na de curretage maar dit keer is het afwachten ik heb mijn curretage op 15 feb gehad maar nog steeds niet ongesteld en niet veel bloed verloren na de curretage zag ik al geen bloed meer... het wordt afwachten