Hallo meiden, Ik heb in November en Februari een curretage gehad na 2 keer een miskraam. Na de 1e curretage was ik na 2 maanden weer zwanger dus maar 1 keer ongesteld geweest. Was toen wel veel minder lang en minder bloed dan ik normaal gewend was maar dacht dat het nog door de recente curretage kwam. Maar ik ben dus inmiddels voor de 3e keer ongesteld geworden na mijn laatste curretage en de menstruaties blijven veel korter dan ik gewend ben. 2 dagen bloedverlies, veel minder in hoeveelheid dan ik normaal gewend was, en dan ineen niks meer. Soms na 2 of 3 dagen opeens weer wat spotting. Het bloed is wel rood van kleur. Normaal was ik echt 5 a 6 dagen ongesteld waarbij de 1e 3 dagen echt veeel bloedverlies en dat nam dan langzaam af. Hebben meer dames hier last van? Is dit normaal? Ik ben bang dat mijn baarmoederslijmvlies niet goed terug groeit steeds vandaar het weinige bloedverlies. Zou dit nog kunnen passen bij eventuele verklevingen?
Ik moest na mijn curretages aan de gracial pil die zorgt er dan voor dat mijn baarmoederslijmvlies goed dik word.. Misschien toch eens op controle gaan?
Ik heb afgelopen keer pas weer een echt normale menstruatie gehad, dus mijn 4e menstruatie na curretage. Die ervoor waren alleen bruinverlies en inlegkruisje in voor het idee, die waren nagenoeg ‘schoon’. Of het normaal is weet ik niet, alleen dat ik er dus ook last van had. Was gewoon blij met een normale menstruatie dit keer
Ik heb geen curettage gehad, maar na mijn (vroege!) miskraam was mijn menstruatie ook heel weinig, ik denk niet dat ik ooit van mijn leven ooit zo licht/kort ongesteld ben geweest. Dat was 4 keer en daarna was ik zwanger, dus ik weet niet of het 'spontaan' bijgetrokken zou zijn? Na bevalling werd alles, na een lange opstart-periode van gerommel uiteraard , weer normaal zoals ik mijn hele leven gewend was. Maar overleg/vragen met gyn lijkt me geen verkeerd plan?