wie is nu nog meer rond de 18 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door han, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    He meiden.

Wie is nog meer rond de 18 weken?
    Ben benieuwt naar jullie verhalen, hebben jullie al een buikje.
    Hoeveel zijn jullie aangekomen, of afgevallen.

Leuk om met jullie te kletsen en ervaringen mee te delen.

groetjes Han

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hoihoi ik ben nu 1 dagje korter dan jij zwanger :)
    vanmiddag gaan we naar babyvision voor n pret echo :)

ben nog niets aangekoemn , kleine teert op mijn reserves ;)
    en mn buik groeit al goed is mn deder zwangerschap en ze zeggen dat het dan sneller gaat , en idd voor mijn gevoel ben ik nog niet bijna op de helft maar de data liegen niet he ;)

3. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    ik ben 17 weken en drie dagen,

qwa gewicht ook nog niets aangekomen maar heb al wel behoorlijke buik, maar is dan ook me 4de kindje.

4. Kwiebus

Kwiebus Lid

31 mrt 2008
    34
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik ben nu 17 + 3 zwanger van de tweede. Inmiddels een behoorlijke buik en kan de kleine al goed voelen bewegen, zo leuk weer.

Ik ben best tenger van mezelf maar heb al echt wel zo'n zacht rond zwangerschapslijf. Nu 4 kilo aangekomen, aan het eind van de vorige 25 kilo :$ maar daar ga ik deze keer niet voor.

Is er nog iemand zo verschrikkelijk moe? Ik kruip echt door deze zwangerschap heen...

5. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ben vandaag 19 weken..
    voel me redelijk fit.
    een buikje heb ik bijna nog niet,
    ik wil nu eigenlijk best wel graag dat mensen t kunnen zien maar lijkt bij mij heel langzaam te gaan..
    voel de baby al wel heel erg goed bewegen :)

denk dat ik nog niet veel ben aangekomen omdat ik eerste 3 maandjes behoorlijk misselijk was en veel heb overgegeven.

6. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het Oktober-buikjes topic zitten ook veel mensen die rond de 18 weken zijn.
    Ik zit zelf morgen op 18 weken. Ik had al een tijdje een buikje maar het zag er vooral uit alsof ik gewoon dik begon te worden. Nu deze week begint het eindelijk een beetje duidelijk te worden dat het niet alleen vet is :)
    Ik voel helaas nog niks, hoop dat dat snel komt want het lijkt me echt een hele bijzondere ervaring. Verder heb ik echt nauwelijks last van kwaaltjes gehad, ook niet echt vermoeidheid. Ja deze week wel, maar dat komt doordat ik een jetlag heb van mijn vakantie van vorige week.

7. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja me me me
    vandaag precies 17 weken..
    buikje groet goed en is al goed te zien..
    maandag op de weegschaal gestaan en zag dat ik 3.5 kilo was aangekomen... maar tot mijn grote verbazing zag ik vandaag op de weegschaal dat ik 6 kilo al ben aangekomen... kan dat wel zo snel????

Voor de rest heb ik niet veel last van kwaaltjes alleen echt ontzettend moe en last van mn stuitje :(

8. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    He meiden

wat leuk een stel meiden die zo gelijk lopen.
    ik zelf ben morgen 18 weken.
    En voel de kleine nu een week het wordt steeds meer.
    Eerst dacht ik is dit het nou, maar het wordt ook wel steeds duidelijker echt heel erg leuk:D.
    Verder begind deze week mijn buikje wel echt te komen, gewonen broeken passen niet meer :p.
    Ik ben aan het begin 2 kilo afgevallen en daar is nog maar een 0,5 van er bij. Heb weinig trek maar niet meer misselijk.
    Is bij mij trouwens mijn eerste kindje.

hoe voelen jullie je, en hebben jullie al namen?

groetjes Han

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden,
    Ook mij leek het gezellig om mee te klsten.
    Ben nu 17 week en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje.
    Ben van 56 kilo nu naar 59 gegaan. Mijn buikje begint nu echt langzaam aan te groeien, zie nu steeds meer mensen kijken, is ze zwanger of? hahaha, erg leuk. Ook begin ik sinds deze week ons kindje steeds beter te voelen en krijg ik steeds meer last van mijn buik, groeipijn?

@ Han, Zwangerschapskwaaltjes zijn zo goed als over, af en toe nog last van duizeligheid en de moeheid idd, maar er is goed mee te leven, hihi.
    Wij hebben al een naam in gedachten, deze vinden we al tijden mooi, maar twijfelen nog wat omdat we bang zijn dat het een naam wordt die echt in de mode komt.

@ All, Jullie al namen en zijn er ook mensen die weten wat het wordt?

10. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady's,
    Hier ook alweer 18weken onderweg, gaat zo snel!!
    Tis ons eerste kindje.
    Bij mij begin je nu een beetje een buikje te zien...wel voel ik de beeb vanaf koninginnedag, heerlijk!!!!
    Kheb echt mega veel zin in de 20wkn echo deze staat 25 mei gepand! (we willen niet weten wat het wordt)
    Een naam hebben we alleen nog maar voor een meisje!!!!
    Leuk z'on clubbie....

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Hier 19 weken en 3 dagen en, toen ik 16 weken was ben ik 2 kilo aangekomen, nu heb ik geen idee...zie het woensdag weer dan moet ik naar de vk en krijg 20 weken echo ziekenhuis!
    Mijn buik is al mooi gegroeid vind ik zelf, heeft wel lang geduurd maar het begin is er nu! denk niet dat het een super jumbo bol ook gaat worden maar dat geeft niks!

Idd er is een oktober-buiktjes topic, het is daar niet druk ;) kun je de buik foto's delen! staat mijn foto ook wel!
    ben ook benieuwd naar jullie foto's!

12. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haaai
    Ik heb gister een pretecho gehad en het is een meisje :D
    de naam is dus ook klaar moet alleen nog een andere versie op de tweede naam verzinnen haha we gaan vernoemen naar de opa's en de meisjes versie ervan is niet zo leuk vinden wij ahaha
    Kwaaltjes heb ik nog steeds , ben nog steeds heeel vaak misselijk , moe en pijn in mn bekken :( begon al vroeg waardoor ik rond 12 weken al stopte met nachtdiensten :S en nu aangepast werk doe .
    31mei hebben we de 20weken echo .

13. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    he nikki

wat leuk een meisje, bij ons duurt de 20 weken echo nog even, is met 21 weken:cool:. Heb er wel veel zin in om de kleine nog weer een keer te zien.
    Maakt het een stuk echter.

Met mijn buik foto wacht ik nog even, het begind echt wel te komen maar op de foto's zie je eigenlijk niet zo veel:(. Dat gaat van zelf komen.

Groetjes Han

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben vandaag 17 weken.
    Met 14 weken was ik 2 kg afgevallen.
    Buik wordt wel dikker, maar omdat ik van mezelf te zwaar ben issie helaas niet rond. Met positiekleding aan lijkt het wel wat ;)
    20 weken echo heb ik met 21 a 22 weken en wij willen niet weten wat het is :)

Ik voel me goed op bekkenpijn na :( Daar ga ik voor naar de fysio.

15. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een paar dagen last van pijn in mijn lies, vooral 's nachts als ik me omdraai. Dat zal wel bandenpijn zijn dan? Vandaag sowieso de hele tijd last van een beetje kramp in mijn buik, erg vervelend.

Hebben jullie al last van huilbuien? Ik vandaag voor het eerst, terwijl ik naar mijn werk fietste. Stom gedoe met mijn vriend, en ik vond dat hij onredelijk was en hoppa, daar kwamen de tranen. Ik voelde me zo stom, ik huil normaal echt niet zo snel.

Ik ben trouwens zo'n vijf kilo aangekomen.

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier bijna 19wk zwanger.

Ik zie eindelijk iets verschil in vorm van m'n buik, maar ben geloof ik niet aangekomen (sta nooit op de weegschaal). Kan m'n gewone kleding nog aan als het moet.

17. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    hier al wel last van huilbuien en merk dat ik wat moeilijker ben naar mijn vriend toe.
    laatst op bed in huilen uitgebarst omdat ik een bepaald jasje niet kon vinden...en die moest ik aan.. te bizar gewoon..

heb snachts wel dat mijn buik helemaal naar de zijkant gaat als ik op mijn zij lig en heb ik wel eens wat last van... en vooral als ik snel opsta voel ik wat druk op mijn onderbuik en liezen.. voelt niet echt prettig.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik dacht ook dat ik niet was aangekomen, het zou alleen bij mn buik toen iets moeten zitten maar ook niet noemenswaardig en mijn eigen weeg schaal heeft me voorgelogen haha dat rotding gaf 2 kilo te weinig aan...ik was dus echt wel 2 kilo aangekomen ookal zag je er niks van :)

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wij weten ook wat het wordt, erg lang over getwijfeld, maar toch besloten om er voor te gaan; wij krijgen een jongen!
    Zal straks weer eens bij mijn ouders op de weegschaal staan.

Bij jullie groeit je buik dus ook nog niet erg hard, krijg echt dagelijks te horen, huh? al bijna op de helft, waar zit dat kindje van jou dan?

Huilbuien, nee die heb ik nog steeds niet gehad en heb verder ook niet enorm last van stemmingswisselingen, voel me eigenlijk de laatste weken enorm vrolijk.

@ Bloem, wat jij beschrijft als je op je zij ligt, dat je dan voelt dat je buik naar die kant zakt en je daar last van hebt, dat heb ik idd ook.

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik ben ruim 17 weken en heb al een enorme buik maar dit is ook de 4e dus zal zeker daar aan liggen. Ben nu misschien 2 kilo aangekomen dus dat is het niet. Ik vind het wel steeds gewoner worden eigenlijk, erg he? Dat komt waarschijnlijk omdat ik voor mijn gevoel 'steeds' zwanger ben.

Deel Deze Pagina