het is niet echt een dringende vraag maar het houd me wel bezig. ik ben vorig jaar februarie bevallen van een gezonde dochter met 39w na langdurig gebroken vliezen ingeleid nou heb ik er de hele tijd niet meer echt over na gedacht maar na dat de placenta gekomen was zei de vk dat die er erg jong uit zag voor de zwangerschapsduur ook mijn dochter had een dikke laag vernix dat vonden ze vreemd heb er verder nooit meer echt over nagedacht tot de laatste weken vooral omdat ik weer zwanger ben en me dochtertje 1 jaar is geworden. wat houd dat eigenlijk in was ik korter zwanger als dat ze dachten of betekend het wat anders? heb er eigenlijk nooit antwoord opgekregen alvast bedankt groetjes sabrina..
ohh vergeet ik tevertellen dat ik tijdens die zwangerschap met 19w geopereerd ben geweest aan een acuut onstoken galblaas die is verwijderd heb daarna nog complicaties gehad en dus ook veel medicijnen heb ook een stand geplaatst gekregen daar moesten ze me voor bestralen. kan het ook hier door komen dat het lijkt of me dochter tevroeg is gekomen