hoi ik wou jullie even laten weten van dit goede middeltje ik heb er zelf echt baat bij! het is van odorex een soort lotion het zit in een glazen potje in een doosje, je kunt het gewoon bij kruidvat enz. kopen. het werkt als volgt: je moet het 3 keer per week op je oksels smeren. s'avonds voordat je naar bed gaat was je je oksels goed met zeep en doet de odorex op een wattenschijven en dept het op je oksels lekker laten zitten en de volgende ochtend er weer afwassen. je begint 3 x per week en dat wordt vanzelf minder, ik gebruik het nu ongeveer 1 x per maand. het prikt in het begin wel ietsjes maar je moet er wat voor over hebben! het is zo'n goed spul, sinds ik het gebruik heb ik nooit geen natte plekken meer en kan dus ook eindelijk eens leuke strakken truitjes aan. groetjes esther
hoi, werkt dit dan altijd? ik gebruik therme en dat werkt bij mij 3/4 dagen. maar dan is het helemaal droog. en heel hollands, wat kost dat?
jongens... ik heb ook een merk dat doe ik altijd.. je spuit t 3/4 x onder je oksel en je blijft 5 dagen droog.. ondanks deze bloedhitte.. ook bij de kruidvat tis wel 15 euro, maar je doet er ook wel lang mee, aangezien het maar 4 spuitjes zijn per x... en om de 5 dagen, mensen met ernstige zweetoksels, moeten om de 3 dagen. het is van Therme skincare (wit met lichblauwe verpakking)
hai mamsie bij mij werkt t wel 5 dagen hoor.. en droog is t ook niet echt, maar ik denk dat odorex tzelfde is.. en zal ook wel ogeveer tzelfde kosten.. ?
hee meiden, ik gebruik het odoreex al jaren! vind het echt helemaal geweldig, je blijft echt helemaal droog en ik geloof dat zo'n flesje iets van 3 euro kost, ik vind het echt een super aanrader. Lijkt wel een beetje of ik reclame maak, maar ik had altijd last van zweetplekken onder mijn armen en dat vond ik zo erg, maar nu heb ik dat echt niet meer. groetjes suus
nou voor 3 euro wil ik het proberen. ga straks eens kijken of ik het kan vinden. maar die wat ik gebruik is ook goed hoor. alleen werkt het bij mij niet zo lang. maar ik zweet ook wel extreem. bedankt voor de tip........... wat een rot probleem of niet, dacht altijd dat ik de enige was die dit had. mijn vader zweet ook heel erg, zit het bij jullie ook in de familie? gewoon benieuwd of het iets erfelijks is.
Bij mij is het zeker erfelijk. Mijn vader zweette ook als een rund. Gelukkig heb ik zijn zweetvoeten niet gekregen. Mijn twee broers en zus hebben er weinig last van.
hier nog een zwetertje bedankt voor de tip! ga ik zeker ook eens proberen, ik ga altijd op de fiets naar werk, erg irritant om zwetend aan te komen!.
Toevallig heb ik gisteren die odorex gekocht, maar dan een nieuwe verpakking, hierbij zit de depper al op het flesje. Hoef je geen wattenschijfjes te gebruiken. Het koste 3.79 bij de etos. Groetjes Vera
Dat vroeg ik me ook net af Femmy Welke odorex is het precies? Hoe ziet het eruit? Ik ga deze vandaag dan ook zeker even kopen! Lijkt me wel eens lekker om droge oksels te hebben...
jaaaaaa! die heb ik ook gebruikt..jaja gebruitk ja, want na regelmatig die zooi onder mijn oksels hebben gedaan, en steeds meer dagen, weken er tussen te laten zitten ben ik nu okseldroog! hahahahahahah Klingt wel mooi he, okseldroog! Ik heb het flesje dus nog steeds, maar gebruik het nooit meer! Mocht ik weer het idee hebben dat ik weer natte oksels krijg, dan gebruik ik het weer..Daarnaast gebruik ik wel normale deo hoor..lekker geurtje is altijd goed! Maar..ergens denk ik dat het niet goed kan zijn! Ik bedoel, tis een middel waardoor je droge oksels krijgt, smeren wij niet onze porien potdicht? Ik weet het niet, maar tis zo onnatuurlijk als de ...natuurlijk! Geen natte oksels meer!
bedankt! ik heb het opgeschreven, de zoektocht kan beginnen en ik denk als het echt slecht zou zijn dan mogen ze het toch niet verkopen?!.
Bedankt Veraenroy. Ik zie alleen staan 's avonds aanbrengen en niet na een scheerbehandeling Laat ik nou 's avonds altijd mijn oksels scheren hahaha... Moeten we dat ritueel maar verplaatsen naar de ochtend Ik ga vanmiddag gelijk even naar de drogist!
hihi, idd niet doen na een scheerbehandeling hoor! en hier hetzelfde verhaal verder, nadat ik het een tijdje gebruikte, was het steeds minder vaak nodig, heb het nu al een maand of 2 niet gebruikt en nog steeds droge oksels. Heb het wel altijd nog in huis, voor de zekerheid. trouwens hier alleen mijn zusje en ik die er last van hebben, mijn ouders eigenlijk niet, sterker nog, mijn vader hoeft eigenlijk niet eens een deo te gebruiken, zweet eigenlijk niet of nauwelijks, best gek. groetjes suus