ik had eens een vraagje vermits hier toch over het algemeen nederlanders zitten.. weet er misschien iemand een miss etam outlet die niet zo superver van de belgische grens af ligt? zo meer de kanten.. maastricht, Stein, Heerlen, Sittart, Weert, Eindhoven... zo die kanten op ergens.. alvast mercikes xxx
In Venray ligt er ook een. Niet zo'n hele grote, maar wel leuke spulletjes. Venray ligt tussen Venlo en Nijmegen (en dan ongeveer 30 km van Venlo).
ik heb een lijstje gevonden ik neem aan dat de restanten verkoop de outlets zijn http://gmm.holix.nl/missetam.htm
zeker weten dat ze er ook positiemode hebben. In Venray in ieder geval wel.... Ik ben al stiekum gaan kijken..hihihihi
ik hier maar aant vragen achter de winkels; zie ik juist dat de hele lijst ook staat op de site van miss etam zelf dus 'k heb de hele lijst gevonden.. denk toch dat beek het kortste is voor mij.. hopen dat ze daar positiekledij hebben.. xxx
In Leusden hebben ze wel positie mode, niet zo heel veel. Maar ik heb wel 2 leuke positie truitjes voor rond de 10 euro kunnen kopen. (is wel te ver vanaf België, maar ik neem aan de vestigingen wel een beetje hetzelfde hebben hangen)
als ze in Beek geen positiemode hebben dan moet je zeker naar Heerlen gaan want daar hebben ze dat WEL groetjes van Ramona
in beek hebben ze heel veel positie mode. Ramona waar zit in heerlen de miss etam outlet dan? weet alleen de twee gewone miss etams. Die in het loon en op de promenade?
In veldhoven in het citycentrum is er een. Daar hebben ze ook positie kleding. Ik ben er vorige week goed geslaagd. Ik had drie broeken en twee shirts/bloujes en dat alles voor maar 90 euro! Ze hebben niet altijd veel bijzonders hoor maar deze keer toevallig wel. Dus ja je kunt het beste zo af en toe ff binnen lopen, dat wordt wat lastig als je niet echt uit de buurt komt...
In Beek zit idd een Miss Etam Outlet zoals missgroovy zegt. Ik vind er alleen niet zo heel veel positiemode (in kleinere maten). Ik heb zelf normaal 36/38 en moet dus voor een S of een M gaan (en die vallen bij Miss Etam vaak erg groot) en heb tot nu toe nog nooit iets geschikts gevonden (terwijl ik toch regelmatig even binnenpiep). Dus ik weet niet welke maat jij zoekt....?
Ik zie dat Veldhoven, in het Citycentrum al genoemd is Het wisselt per keer wat ze hebben. Ik heb er ook al een heel leuk vest gekocht. Liefs Syl