Burny Bos werkt aan Knofje-film AMSTERDAM - Filmproducent Bos Bros. werkt aan een speelfilm over het schattige meisje Knofje. Dat heeft Burny Bos donderdag gemeld. Eerder maakte Bos al een televisieserie over Knofje, die onder meer werd bekroond met een Gouden Beeld in de categorie Jeugd. Ook een theatervoorstelling rond het personage trekt momenteel volle zalen. We zijn aan het kijken of Knofje ook standhoudt in een lange speelfilm, legt Bos uit. Hij wil voor de regie Rita Horst vragen, die ook de televisieserie voor haar rekening nam. Het is nog niet duidelijk of acteurs uit de serie, zoals Yvon Jaspers, terugkeren. De film zou op zn vroegst over twee jaar in de bioscopen te zien moeten zijn. ( bron: telegraaf)
Ik vind het heel schattig.. Op youtube is bijvoorbeeld dit leuke filmpje te zien. http://nl.youtube.com/watch?v=wWr7BMchtG0 Hier is Knofje een prinses. Verder heb ik begrepen dat een DVD is die huur is bbij de bieb, of te koop bij sommige Blokker winkels voor weinig, en af en toe op Marktplaats. Het meisje dat in de serie Knofje ( Sterre Herstel) speelde is nu te zien in 1 van de Sire-spotjes over pleegzorg waarbij er een meisje te laat thuis komt.
aaaah wat super lief en grappig . Ik heb hem net naar m'n man doorgestuurd.. zo ziet zijn toekomst eruit denk ik haha