morgen curretage, nu bloedverlies, hoe tellen straks?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mammatje89, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb afgelope woensdag een echo gehad waarin alleen het vruchtzakje nog te zien was. Het vruchtje was al weg.

(een week ervoor een vruchtje gezien met trage hartslag)

Ik heb gekozen voor een curretage omdat ik dan zeker weet dat alles straks schoon is.

Ik krijg morgen die curretage, maar nu heb ik sinds gister al bloedverlies.

Als we straks weer opnieuw gaan beginnen voor een kindje, vanaf wanneer moet ik dan tellen? Vanaf gister? Of vanaf morgen?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    het heeft nu geen zin om te tellen, want je kunt nog niet zeggen wanneer je weer een eisprong hebt.
    de 1 al 2 wkn na de curettage. de ander pas na 6 wkn of langer.
    het hcg kan nog best lang in je bloed blijven ook al ben je schoon, en je krijgt pas een eisprong als die heel laag is.
    sterkte voor morgen! ik vond de curettage best meevallen!
    xxx

3. Geertje79

Geertje79 Lid

11 okt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Toen ik deze zomer een miskraam had moest ik de dag dat het vruchtje (in jouw geval dan denk ik het vruchtzakje) eruit kwam als eerste dag rekenen. Maar zoals in het bericht hierboven ook aangegeven is het redelijk onvoorspelbaar wanneer je na een miskraam of curretage een eisprong zal hebben. Ik heb zelf ook ervaren dat je heel graag wil weten wat er daarbinnen gebeurd en wanneer je een nieuwe kans mag krijgen. Zelf heb ik na mijn eerste menstruatie ovulatietesten gebruikt. Heeft mij veel geholpen.

Heel veel succes en sterkte!

Deel Deze Pagina