Inmiddels ben ik aangekomen in IUI 4. Mijn 3e IUI poging verliep heel vreemd Al op dag 7 een inseminatie met 1 eitje. En na 21 dagen al ongesteld. Nadien bleek ik plots 4 cystes te hebben en moest ik dus een maand verplicht pauze. Na een maand pauze mochten we vorige week weer starten. Ik spuit dezelfde hoeveelheid GONAL F. 87,5 eenheid. Nu ben ik heel vaak op controle geweest, vanwege het eerder vreemde verloop van de 3e IUI. En plots vandaag op dag 9 zaten er 4 eitjes. 13 mm, 15 mm, 15 mm en 16 mm. We hebben nu een vrij verbod gekregen. En morgen moet ik terug. Als Ze alle 4 doorgroeien dan wordt de poging afgeblazen. Het voelt zoooo tegen natuurlijk. We zijn al 2,5 jaar bezig, zonder succes. AL wel 2x kort zwanger geweest (na 6 maanden en na 18 maanden een keer zwanger geraakt, zonder MMM). Nu al weer een jaar niet zwanger. Ik twijfel heel erg of we het er toch op moeten wagen en moeten vrijen deze komende dagen, als de IUI niet doorgaat. De kans op een 4 ling kijkt me toch echt minimaal?? Wat zouden jullie doen? Of is er iemand die in dezelfde situatie heeft gezeten.
Ligt eraan hoe jullie er beide achter staan . Ik zou t zelf gewoon doen . Al lijkt 4 wel lastig maar t zal zelden voorkomen
We gaan er inderdaad nu beiden een dag over na denken en dan een besluit nemen. Of morgen de echo nog even afwachten hoe het beeld er dan uit ziet, en dan een besluit nemen. Maar het risico lijkt me inderdaad erg klein.
Hier ook eens gehad. Wij mochten door gaan met de behandeling maar moesten wel akkoord gaan. Mijn arts zei; even heel plat: de kans dat er 1 bevrucht word is al klein laat staan 4. Dus als je denkt een eventuele 2ling of meerling aan te kunnen: doen.
Beetje dubbel...aan de ene kant zou je zeggen hoe groot is de kans.Aan de andere kant....Ik volg een stel op Facebook die hetzelfde gedaan hebben en nu een vierling hebben.Het kan dus wel degelijk.
Ook ik heb op iui 4 5 eitjes en 1 twijfel (6 in totaal dus) gehad. Ook wij hadden een vrijverbod gehad. Ik ben al 9 jaar bezig dus hebben wij die kans gewoon genomen. Voor ons heeft dat niks uitgemaakt. Ben die maand ook nog veelste vroeg ongesteld geworden. Maar het was voor mij ook een teken dat iui niet voor ons is weggelegd. Praat er zeker over met je partner.Veel succes. Want mocht het niet zo zijn voor mij, kan het altijd nog zijn dat het bij jullie natuurlijk wel lukt.
Uiteindelijk is de IUI toch doorgegaan, omdat van de 4 eitjes, men er 3 wat aan de kleine kant vond. Ze dachten wel dat ze alle vier zouden springen, maar de vraag was of ze dus wel alle 4 rijp waren. De mazzel dus van een doorgaande IUI. Nu weer op het wachtbankje......