Geen blaasontsteking...wat dan wel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jonon, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hoi Dames,

Sinds ik zwanger ben moet ik vaker naar de WC, dan heb ik haast het gevoel alsof ik in mijn broek plas, zo nodig moet ik, en dan zit ik...en dan komen er 3 druppels uit!

Ik heb geen pijn bij het plassen, maar het is puur dat ik vaker moet en dat er minder 'uit komt'.

Heb mijn urine in 18 weken al 4x laten testen. 3x bij de dokter en 1x in het labratorium i.v.m. bloed bij urine.
    Maar steeds komt er geen blaasontsteking uit de testen. (ook geen andere ontsteking)

Ik snap er niets van. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gewoon de zwangerschap vrees ik..
    Kan er helaas bij horen!

ik heb er ook last van.. En dan vooral als de kleine op de blaas schopt dan moet ik maar komen er maar een paar druppels...

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je bent nog niet zo heel ver, maar ik had rond de 25-30 weken last van de baarmoeder die tijdens mijn blaas/urineleiders aanlag. Daardoor kon ik overdag slecht plassen. Als ik 's nachts lag (of overdag als ik een kwartiertje lag), ging het wel goed. Alsof het afgesloten werd..
    Merk jij daar ook verschil in?

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Waarschijnlijk drukt je baarmoeder tegen je blaas, ik had dat ook al vrij vroeg in de zwangerschap.
    Heb je ook last van buikpijn?

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb dat probleem ook, was met 4 weken er ook voor bij de huisarts geweest om te checken. Hoorde er gewoon bij kreeg ik te horen.

Alleen bleek daarna bij de gyn dat het een cyste was, die waarschijnlijk drukte. Maar denk dat het bij jou niet het geval is, anders hadden ze het vast al opgemerkt tijdens een echo.

Lastig is het zeker, maar hoort er denk ik gewoon bij.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier exact hetzelfde!!

Al vanaf week 20 tig keer urine ingeleverd en op kweek gezet, niets gevonden...overdag alleen drupsjes en snachts grote plassen.

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties.

@Deepfreeze; nee, daar merk ik geen verschil ik. 'S nachts hoef ik sowieso nooit naar de WC. Ook nu ik zwanger ben niet.
    @Wennekej; Ja heb wel buikpijn. Vaak net boven mijn vagina/begin van de buik. Hele lage pijn. Soms tot het vervelende toe. Alles wat rond de buik pijn doet, noem ik buikpijn. Maar het kan dan volgens mij ook de blaas zijn. (ben niet zo goed in anatomie)
    @Ukoldaatje; Overdag 9 van de 10 keer druppels, en als ik geluk heb een grote plas (hihi) 'S nachts hoef ik nooit naar de wc.

Maar ben blij dat ik nu hoor dat het 'gewoon' is. Iedere keer vergat ik erna te vragen bij de gyn./verloskundige.

Groetjes, Manon

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb dat nog steeds. Kan zijn omdat je bm natuurlijk aan het groeien is en je darmen alle kanten opgaan. Ik heb regelmatig buikpijn en steeds geen blaasontsteking. Wel heel erg vervelend en heel pijnlijk. Heel veel sterkte, het hoort er helaas bij heh.

9. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    hier ook! Heel erg en wordt er gestoord van, maar heb het geaccepteerd als zw-kwaal. En dan hoor je van die hemelse verhalen over weer baas over eigen blaas zijn na de bevalling :) Ik kijk er naar uit!

10. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik heb het ook al een hele tijd.... Dan moet ik ook echt ontzettend nodig en dan denk je van nou jongens daar komt het:D en dan komt er echt zo een klein beetje uit het is niet de moeite:p Ook al een keer een plasje bij de dokter gebracht en dat was ook goed dus het zal er wel bij horen. Snachts is het hier helemaal irritantos dan word je wakker omdat je zoooooooooooooo nodig moet plassen en dan komt er nauwelijks wat uit en ook nog eens met heel veel moeite:D Ben blij als ik weer normaal kan plassen:cool:

Deel Deze Pagina