Gisteren de verloskundige gebeld en precies uitgelegd wat nu mijn symptomen zijn. Omdat de pijn in mijn buik en liezen die ik omschreef leek op bandenpijn en ik al een kleine week misselijk ben, denkt zij dat ik misschien verder ben in mijn zwangerschap en dat mijn ongi van 3 oktober een innnestelingbloeding was Voor iemand die nog niet overtijd is ben ik al aardig zwanger. Ben goed misselijk en krijg nu al mijn broeken niet meer dicht. Moet 9 novemer voor t eerst naar de verloskundige en krijg dan ook een echo om te zien hoe ver ik ben. Gisteren aan mijn moeder verteld dat ik zwanger ben en die zei dat ik gewoon 4 weken ben, want zij had toen hetzelfde als ik nu. Vanaf begin af aan bandenpijn en kreeg haar broeken ook al niet dicht. Dus heb 2 vragen: wie heeft er te horen gekregen dat ze verder in de zwangerschap waren dan ze dachten? En wie heeft t meegemaakt dat ze vanaf begin af aan bandenpijn hadden en de broek ook niet meer dicht kregen? Ben vanaf vandaag ook gestopt met roken, ben al 13 jaar een kettingroker en wilde pas stoppen als ik zwanger was, want dacht dat t misschien nog 1 jaar zou duren voordat ik zwanger was, niet te weten dat t de 1e ronde raak zou zijn(en misschien zelfs nog voor de 1e ronde) Ben al zo emtioneel als wat en nu nog stoppen met roken, mijn vriend krijgt t zwaar
Even over dat roken! Ik rookte ook nog pittig. Ben ook niet van de een op andere dag helemaal gestopt (1 peuk per dag). Heeft bij mij geholpen op die manier. Ook omdat ik ook niet verwachte dat het de eerste ronde raak zou zijn! Succes en ook voor je vriend, haha!
Hey meid ik ben ook 4 weken zwanger en krijg mijn broeken haast niet dicht. Ik heb een opgeblazen gevoel in mijn buik. Maar bandenpijn heb ik niet zo'n last van. Met hoeveel weken krijg je dan bandenpijn?
Meestal vanaf 2/3 maanden als t kindje echt wat groter wordt en je baarmoeder gaat groeien, dan rekken die banden op. En dat voel je voormamelijk in je liezen. Als ik echt verder ben, ben ik al 8 weken zwanger en dan zou bandenpijn goed mogelijk zijn. Maar ja zie t wel, ga er voorlopig nog vanuit dat ik 4 weken zwanger ben. En mijn moeder had net als ik ook vanaf t begin bandenpijn en dat werd minder toen ze 3 maanden was. Dus ga er nu maar vanuit dat mijn zwangerschap ongeveer tzelfde aan t verlopen is, als die van mijn moeder toen ze van mij zwanger was. Zo moeder, zo dochter
Petje af Sanny . Knap dat je zomaar ineens gestopt bent als je al zo lang en heftig rookt. Succes hiermee en gefeliciteerd met je zwangerschap. Silly
Ik kreeg ook direct mijn broeken al niet meer dicht. Sterker nog vanaf mijn eisprong was dat eigenlijk al. Wat het stoppen met roken betreft. Ik ehb 15 jaar pittig gerookt en ben gestopt een half jaar voordat ik met de pil gestopt ben. Bij mij hebben het boek van Allan Carr en een acupunctuurbehandeling goed geholpen. Vooral dat laatste was een verademing, omdat het de otnwenningsverschijnselen weghaalde. succes!
moet zeggen, ik snak nu wel naar een sigaret hoor. Vanmiddag komen mn zwager en schoonouders en ik vind dat ik best een sigaretje van mn zwager mag pikken. De rest van t weekend hebben we t druk en zitten we tussen de niet-rokers dus dat is beter. Mijn vriend is zwaar anti-rook tijdens de zwangerschap(en daarna ook) maar hij vind t goed dat ik af en toe een sigaretje pik van iemand, zolang t maar niet elke dag is. En zolang ik zelf niks meer koop, want dan rook ik alles op. En tis maar goed dat ik me nu al zo zwanger voel, dan weet ik teminste waarvoor ik t doe
Ontzettend knap dat je bent gestopt. Het is natuurlijk beter om helemaal te stoppen, maar zo in het begin in eentje af en toe niet erg. Helemaal cold turkey heb ik ook niet helemaal gedaan, ik was alleen toen niet zwanger. Maar dan nog ben je natuurlijk goed bezig. Heel veel succes met stoppen. Ga lekker veel manarijnen eten, dat heb ik toen ook gedaan.
je hoort wel vaker van mensen dat ze buikpijn hebben op zo`n vroege termijn. en dat je broeken niet meer dicht kunnen kan ook, omdat je maag en darmen toch wat gevoeliger kunnen zijn en op gaan zetten. met een echo kunnen ze het zo zien
Rookt je vriend niet dan? Dat is ook al een grote steun. Mijn vriend is met 2 a 3 maanden dat ik zwanger was, weer begonnen. Pff, dat maakt t voor mij alleen maar moeilijker hoor! Maar we weten waar we t voor doen he! Ikzelf ben trouwens gestopt toen we 'ervoor gingen'. Ik heb nu ook niks meer aangeraakt, maar weet niet wat ik na de bevalling zou doen hoor! Succes iig!
mijn vriend rookt wel, maar toen ik hem ontmoette was hij een gelegenheidsroker dus alleen in t weekend als hij ging stappen. Ik rookte altijd 1 1/2 tot 2 pakjes per dag en langzaam is hij ook meer gaan roken. Niet zoveel als ik maar wel elke dag. En voor hem is t ook makkelijker om te stoppen, al rookt hij een halve dag niet is t geen probleem voor hem, ik heb met 1 uur al moeite. Hij wilde gelijk toen de test woensdag positief was stoppen, maar ik wou de pakjes nog opmaken die ik over had. Heb sinds gisteravond niet meer gerookt! Dit is voor mij al een overwinning Success gewenst aan alle stoppers