Hallo dames, Afgelopen week had ik mijn NOD maar werd niet ongesteld. Zwangerschapstest 1 dag voor NOD was negatief. 2 dagen na mijn nod verloor ik wat rode slijm. Niet veel dus dacht een kleine bloeding, maar 12 uur later was die bloeding toch wel meer en zaten er ook wat stolsels bij. Nu 24 uur later is het bloeden wel heftig. Mijn menstruatie stelt normaal niet zoveel voor. 2 dagen wat bloed (3-4 tampons is voldoende voor de hele dag, ik verschoon dan omdat het anders te lang blijft zitten) en daarna neemt de hoeveelheid al af. Op dag 4 kan ik het af met een wc papiertje in mn onderbroek. Ik heb niet meer getest maar vroeg me af of dit dan gewoon een menstruatie is of toch een hele vroege miskraam, aangezien de bloeding zo heftig is.
ik denk gewoon menstruatie. Je hebt immers geen positieve test gehad/ bij 1 dag vor nod had je dan wel iets op je test moeten zien omdat je dan hcg aanmaakt. Stolsels zijn vaak baarmoederslijmvlies. Een evt embryo is in dit stadium (haast) niet met het blote oog te zien
Ben je zeker van je eisprong? Kan zijn dat je nod nu later was? Ik was het de ene maand ook heftiger dan de andere maandp
Mn NOD kon ook later zijn, maar de heftigheid is zo anders dan ik gewend ben. En de samenstelling, eerst veel slijm en daarna veel stolsels vind ik vreemd. Denk zelf ook meer aan een menstruatie, in ieder geval dat hoop ik dan. Weet ook niet hoe een vroege miskraam eruit ziet. vandaar.
Ik ook niet. Heb 1 mk gehad en dat was met 10 weken Maar ik heb sowieso de ene keer veel meer stolsels dan de andere keer
Als de test niet positief is geweest, dan is er ook werkelijk geen sprake van een miskraam. Waarom zou je het iets anders willen noemen dan een menstruatie? Niet zwanger worden is verdrietig, maar een muskraam is nog veel verdrietiger.